Przetargi.pl
„Zakup sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniami do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Łagów”

GMINA ŁAGÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Rynek 62
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŁAGÓW
    ul. Rynek 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010286
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup sprzętu i oprogramowania wraz ze szkoleniami do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w Gminie Łagów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie sprzętu, zakup oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń do projektu grantowego „Cyfrowa Gmina.Zakres zamówienia obejmuje zakup:a) urządzeń sieciowych i osprzętu sieciowego pozwalającego na przyłączenie do szerokopasmowego internetu- 2 szt. b) dysków do urządzenia backupowego– 4 szt.c) stacji roboczych- 4 szt.d) UPS – 1 szt.e) szkolenia stacjonarnego dla pracowników urzędu w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania – 2 szt.f) serwera dla oprogramowania do wirtualizacji- 1 szt.g) macierzy dyskowej dla serwera wirtualizacji 1szt.h) zakup specjalistycznego oprogramowania- 1 szti) usług informatycznych w zakresie wdrożenia, konserwacji i serwisu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania- 1 szt.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i jego fizycznego montażu, obejmującego instalację urządzeń w szafach rackowych serwerowni Zamawiającego oraz podłączenie przewodów zasilających i sieciowych (LAN). Zobowiązanie obejmuje także instalację oprogramowania i systemów operacyjnych na dostarczonych urządzeniach, a także konfigurację sprzętu i oprogramowania - w tym nadawanie adresacji IP, konfigurację VLAN i tworzenie kont dostępowych.Ponadto, wykonawca zobowiązuje się do integracji dostarczonych urządzeń z istniejącymi urządzeniami Zamawiającego. Jest on także zobowiązany do przygotowania dokumentacji po wdrożeniu, uwzględniając wszystkie znane aspekty, które mogą wpłynąć na funkcjonowanie systemu jako całości. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia audytu po wdrożeniu, do którego audytor musi posiadać certyfikat NESSUS Professional oraz ISO/IEC 27001. Wykonawca zobowiązuje się także do zapewnienia miesięcznego wsparcia po wdrożeniu oraz przeprowadzenia szkoleń dla pracowników w zakresie obsługi instalowanych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) Wykonanych dostaw.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie załącznik nr 3 SWZ, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie Wykonawca wykonał:- minimum jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu informatycznego wraz ze szkoleniem z obsługi zakupionego sprzętu, zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu o wartości minimum 100 000, 00 zł brutto.UWAGA!Zamawiający nie wymaga składania innych podmiotowych środków dowodowych w zakresie opisanych warunków, ale Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić na każdym etapie prowadzonego postępowania, że złożone oświadczenie odpowiada prawdzie, jeżeli Zamawiający poweźmie wątpliwości co do prawdziwości złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach