Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

GMINA GÓRNO ogłasza przetarg

  • Adres: 26-008 Górno, Łysicka 13
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GÓRNO
    Łysicka 13
    26-008 Górno, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010079
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:CZĘŚĆ I - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego- 35 sztuk zestawów komputerowych,- 35 sztuk monitorów,- 35 sztuk oprogramowania biurowego,- serwer plików,- serwer,- zasilacz awaryjny UPS,- dysk twardy 2 TB,- brama dostępowa UTM - system kontroli dostępu typu NAC,1.1. Zakres zamówienia obejmuje:a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione. 7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:- kompletne opakowanie i zabezpieczenia- pisemną gwarancję- instrukcję obsługi w języku polskim - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:CZĘŚĆ II - Dostawa i uruchomienie systemu odpowiedzialnego za zarządzanie licencjami- System odpowiedzialny za zarządzanie licencjami, monitorowanie ich terminu ważności, zarządzanie uprawnieniami z dowolnych systemów w ramach pracy jednostki organizacyjnej, procesem akceptacji przydzielanych uprawnień, integracji w zakresie możliwości nadawania uprawnień w systemach zintegrowanych, użytkownikami i uprawnieniami w aplikacji do zarządzania licencjami i uprawnieniami, zarządzaniem parametrami, zadaniami wsadowymi, monitoringiem wykonanych czynności oraz sterowanie wysyłką powiadomień za pośrednictwem brokera powiadomień, który zapewnia mechanizm wysyłki powiadomień dowolnym kanałem komunikacji1.1. Zakres zamówienia obejmuje:a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione. 7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:- kompletne opakowanie i zabezpieczenia- pisemną gwarancję- instrukcję obsługi w języku polskim - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie - jeżeli wymagane), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne) w podziale na części:CZĘŚĆ III - Dostawa i uruchomienie Elektronicznego Biura Obsługi Klienta- Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, za pośrednictwem którego użytkownicy będą mogli dokonywać transakcji on-line, w szczególności: przeglądać dane wynikające z zawartej umowy, sprawdzać stan rozliczeń, przeglądać wystawione faktury oraz składać uwagi, skargi i zapytania.1.1. Zakres zamówienia obejmuje:a) dostawę wyposażenia i urządzeń do miejsca montażu,b) ich montaż i rozmieszczenie w miejscu użytkowania, c) uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych – jeżeli wymagane) i przekazanie wyposażenia do odbioru,d) konfigurację i instalację dostarczanego oprogramowania,e) wsparcie techniczne i opiekuna przez minimum okres zaoferowanej gwarancji i rękojmi,f) migrację oprogramowania z obecnych serwerów na dostarczane,g) integrację dostarczanych urządzeń i oprogramowania z istniejącą infrastrukturą programowo-sprzętową u Zamawiającego.1.2. Dostawa i montaż wyposażenia stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia odbędzie się na ryzyko i koszt Wykonawcy.1.3. Minimalny okres na jaki Wykonawca udzieli gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące.1.4. Wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi:a) posiadać właściwe atesty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości i dopuszczenia oraz inne dokumenty potwierdzające, że spełnia wszelkie normy i wymagania dla niego przewidziane prawem, b) odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszej SWZ,c) być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz.U. z 2003 r. Nr 229, poz. 2275.) wraz z aktami wykonawczymi,d) jako przedmiot umowy przeznaczony do wyposażenia w placówce oświatowej, musi spełniać prawem przewidziane wymagania dla wyrobów stosowanych w placówkach oświatowych.1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawarto w załączniku nr 7. (7.1 do 7.3)1.6. Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej.1.7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SWZ i załącznikach do SWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia „typu” / „równoważne”, co oznacza, że oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych i są podane jako przykładowe.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wielkości zamówienia (zwiększenie / zmniejszenie) o poszczególne elementy zamówienia podstawowego.3. Numeracja wskazana w zaproszeniu ofertowym oraz załącznikach jest zastosowana celem ułatwienia identyfikacji ponoszonych wydatków.4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7, który należy wypełnić (wskazać nazwy i oferowane parametry techniczne, funkcjonalne, oprogramowanie) i dostarczyć przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty, oprócz potwierdzenia ogólnym oświadczeniem jej zgodności z zaproszeniem ofertowym, konkretyzacji przedmiotu oferty przez wskazanie konkretnych oferowanych rozwiązań i wymaganych dokumentów.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami postępowania. Dostarczane materiały, urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nie używane i obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w załączniku od nr 7 w pełnym podanym zakresie, z uwzględnieniem wszystkich określonych w tym dokumencie wymagań.6. Dostawa poszczególnych egzemplarzy sprzętu nastąpi na koszt własny Wykonawcy, w opakowaniu firmowym producenta, odpowiadającym właściwościom sprzętu, zapewniającym jego całość i nienaruszalność.7. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia:7.1 Wszystkie urządzenia mają być dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego – budynki administracyjne Urzędu Gminy Górno, podłączone i uruchomione. 7.2 Do każdego dostarczonego urządzenia Wykonawca winny jest dostarczyć minimum:- kompletne opakowanie i zabezpieczenia- pisemną gwarancję- instrukcję obsługi w języku polskim - inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli:Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej:dla CZĘŚCI I – 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości min. 100 000,00 złdla CZĘŚCI II – 1 dostawę oprogramowania funkcjonującego na bazie licencji o wartości min. 20 000,00 złdla CZĘŚCI III – 1 dostawę oprogramowania funkcjonującego na bazie komunikacji pomiędzy administratorem a użytkownikami o wartości min. 20 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach