Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego do odśnieżania, sprzątania nawierzchni, kopania i ładowania materiałów sypkich

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2010-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego do odśnieżania, sprzątania nawierzchni, kopania i ładowania materiałów sypkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą urządzenia o konstrukcji przegubowej, posiadającego dopuszczenie do pracy w Polsce (CE), o następujących parametrach: - silnik wysokoprężny o mocy min. 26kW, chłodzony cieczą; - paliwo - olej napędowy; - napęd hydrauliczny na 4 koła; - koła - 26x12 - 12; - promień skrętu zew. do 2500 mm; - wysokość podnoszenia min. 2700mm; - udźwig podnoszenia - min 1300 kg; - wysięgnik teleskopowy; - system ostrzegania przed przekroczeniem dopuszczalnej wagi ładunku; - system samopoziomujący wysięgnika; - zestaw świateł drogowych; - hak holowniczy; - ogrzewana kabina. Osprzęt: - łyżka standardowa o poj. min. 215 l; - spycharka szer. min. 1400 mm z ostrzem i nasadką gumową; - koparka gł. kopania min. 2050 mm - urządzenie czyszczące o szer. min. 1300 mm wraz szczotką boczna i zbiornikiem ; - szczotka do śniegu szer. robocza min. 1300mm. - certyfikat CE na wszystkie urządzenia. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia wraz z ich oprzyrządowaniem. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie kompletny, i nie pochodzi z żadnych wystaw ani pokazów, także nie będzie obciążony prawami na rzecz osób trzecich i nie będzie naruszał praw osób trzecich oraz będzie spełniał wymogi prawa polskiego. W ramach zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: - przeszkolenia pracowników MZUK w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia, - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia, - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne, - odbioru reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym, - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia, - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia, -dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim, - dokumentacji niezbędnej do dokonania rejestracji urządzenia w Wydziale Komunikacji, - przedłożenia wykonawcy dokumentacji techniczno-ruchowej w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach