Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3969700 , fax. 032 3969702
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów
ul. Smolenia 35 35
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3969700, fax. 032 3969702
REGON: 24013698900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zamiatarki na potrzeby MZDiM w Bytomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu typu zamiatarka, fabrycznie nowej, nieużywanej, rok produkcji co najmniej 2008 o parametrach technicznych zawartych w załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Zamiatarka winna być w pełni przygotowana do użytkowania, kom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. - Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny, który winien znajdować się w odległości nie większej niż 150 km (licząc w lini prostej) od siedziby Zamawiającego lub zapewni serwis mobilny z równoczesnym zachowaniem wszystkich wymogów wynikających z niniejszej SIWZ. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę/osoby, 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (serwis gwarancyjny), zgodnie z warunkiem określonym w części III pkt 2 SIWZ lub pisemne zobowiązanie (oświadczenie) Wykonawcy o zapewnieniu serwisu mobilnego z równoczesnym zachowaniem wszystkich wymogów wynikających z niniejszej SIWZ oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał osoby zdolne do wykonywania zamówienia i/lub potencjał techniczny innych podmiotów): 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca winien złożyć dokumenty we wskazanej kolejności. UWAGA NR 1: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej stosuje się odpowiednio przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dn. 24.05.2006 Nr 87, poz. 605 z późń. zm.). UWAGA NR 2: Oświadczenie i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komunalnego przygotowanego do pracy z ciągnikiem rolniczym w zakresie: Część I: Zamiatarka ciągniona do nawierzchni drogowych, pług odśnieżny,posypywarka ciągniona Część II: Ścinarka do poboczy
Dodano: 2015-05-19 - Dostawa zamiatarki chodnikowej z osprzętem
Dodano: 2014-11-24 - Dostawa zamiatarki.
Dodano: 2012-11-27 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki elewatorowej
Dodano: 2011-04-11 - Dostawa zamiatarki chodnikowej fabrycznie nowej rok produkcji 2011z posypywarką i pługiem
Dodano: 2011-03-08 - Zakup wraz z dostawą urządzenia wielofunkcyjnego do odśnieżania, sprzątania nawierzchni, kopania i ładowania materiałów sypkich
Dodano: 2010-07-01 - Zakup fabrycznie nowej zamiatarki kompaktowej i dostawa do Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie
Dodano: 2009-09-11