Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą ultrasonografu z kolorowym dopplerem dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o.

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Chopina 29 29
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
    REGON: 33103125700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą ultrasonografu z kolorowym dopplerem dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładunek, montaż i uruchomienie kompletnie wyposażonego, fabrycznie nowego urządzenia, tj. ultrasonografu z kolorowym dopplerem dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników z zakresu prawidłowej obsługi ww. urządzenia. 2. Szczegółowe parametry techniczno - eksploatacyjne sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, tj. ultrasonografu z kolorowym dopplerem wymagane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku do SIWZ. 3. Koszt dostarczenia towaru Zamawiającemu pokrywa Wykonawca. 4. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 5.zamówienia określonego przez Zamawiającego w SIWZ, a w szczególności takie jak: transport, rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszty ubezpieczenia dostawy oraz wszelkie podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 6. Przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie elementy umożliwiające jego użytkowanie. Musi być również fabrycznie nowy. 7. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bezpłatnie instrukcję użytkownika oraz dokumentację techniczną urządzenia w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do założenia paszportu technicznego dla urządzenia. 8.zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia sprzętu oraz przekazania dokumentów potwierdzających jego wykonanie. 9. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania nieodpłatnych przeglądów urządzenia zgodnie z dokumentacją techniczną. W przypadku braku w dokumentacji technicznej informacji dotyczącej przeglądów technicznych Wykonawca zobowiązany będzie do ich dokonywania raz na 12 miesięcy w okresie trwania gwarancji, przy czym w przypadku konieczności wymiany części zużywalnych będą one wymieniane na koszt Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia uruchomienia urządzenia będącego przedmiotem zamówienia. 11. Dokumentem potwierdzającym wykonanie zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, obejmujący stwierdzenie dostarczenia urządzenia, jego montażu, uruchomienia go oraz przeszkolenia pracowników w zakresie jego prawidłowej obsługi. Protokół, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy. 13. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie. 14. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na ultrasonografu z kolorowym dopplerem licząc od dnia uruchomienia urządzenia. 15. W czasie gwarancji Wykonawca odpowiada za jakość techniczną i użytkową (szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zawarte są we wzorze umowy stanowiącej pkt 16 SIWZ. 16. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie awarii w terminie najwyżej 24 h od chwili jej zgłoszenia przez Zamawiającego. 17. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności, ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Ponadto oraz ma posiadać odpowiednią jakość i atesty dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych określonych w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679). 18. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, własnym transportem, zgodnie z ceną ofertową przedstawioną w złożonej przez niego ofercie w terminie maksymalnie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy. 19. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia na podstawie poprawnie wystawionej faktury VAT za urządzenie, sporządzonej po prawidłowo dokonanej dostawie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia - w minimum 10 miesięcznych równych ratach na spłatę całkowitej wartości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, rata druga w terminie 60 dni, trzecia rata w terminie 90 dni, etc. 20. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych, w szczególności art 90 ustawy z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: całkowita ilość równych rat przewidziana na spłatę łącznej wartości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (nie mniej niż 10)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach