Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą trumien

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą trumien
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: I. Trumny sosnowe 1. zwykłe klasyczne 100 sztuk 2. włoskie 100 sztuk 3. amerykańskie 70 sztuk II. Trumny dębowe: 4. zwykłe klasyczne 80 sztuk 5. włoskie 80 sztuk 6. amerykańskie 60 sztuk III. Trumny ekskluzywne: 7. sosnowe 20 sztuk 8. dębowe 20 sztuk IV Trumny kremacyjne 9. sosnowe 80 sztuk Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. pożądany wygląd i kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa, 2. trumny amerykańskie, włoskie i ekskluzywne winny być pokryte lakierem wysokiej jakości, 3. trumny kremacyjne muszą spełniać następujące wymogi: - użyte lakiery muszą być ekologiczne tzn. wodne, - wybicie trumny wewnątrz, - nie mogą zawierać elementów metalowych, 4. w poszczególnych rodzajach trumien zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych oraz ich kolorystyki, 5. dostarczony towar nie może ulec wypaczeniu, rozeschnięciu itp. w czasie przechowywania tj. w okresie co najmniej 3 miesięcy od daty dostarczenia do zamawiającego, 6. trumny muszą być wyposażone w elementy zewnętrzne (okucia) i elementy wewnętrzne (wypełnienie dopuszczalne gąbka lub podobne, obicie materiałem). W/w elementy muszą być przedłożone wraz z ofertą zgodnie z zapisem pkt. 9.6) SIWZ, UWAGA! Zdjęcia oraz próbki należy umieścić w nieprzeźroczystym, zamkniętym pudełku (kartonie). Na pudełko należy nakleić czystą, nieprzeźroczystą kopertę, w której należy umieścić pisemną informację zawierającą nazwę i adres firmy wykonawcy. Dokumentacja zdjęciowa oraz próbki nie mogą nosić, żadnych oznaczeń wskazujących wykonawcę od którego pochodzą. 7. zamawiający nie dopuszcza wypełnienia w postaci trocin, 8. wykonawca winien określić pozycje przedmiotu zamówienia, na które składa ofertę - przyporządkowując oferowany wzór trumny do wzorów przedstawionych w ZAŁĄCZNIKU A, 9. zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia i odbioru trumien w ilościach innych niż podane w umowie, wynikających z rzeczywistych potrzeb, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość nie przekroczy wartości umowy, jak również do nie wykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia, 10. termin dostawy minimalnej ilości 5 szt. trumien wynosi 48 godzin, od momentu powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego faksem lub na adres e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena dostarczonych próbek wg opisu w SIWZ
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzuk.gliwice.pl/bip/page.php?page=page&id=7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach