Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w Gliwicach. Zamówienie obejmuje: TRUMNY SOSNOWE: 1. Trumny sosnowe zwykłe klasyczne - 280 sztuk 2. Trumny sosnowe włoskie - 200 sztuk 3. Trumny sosnowe amerykańskie - 120 sztuk 4. Trumny sosnowe kremacyjne - 140 sztuk TRUMNY DĘBOWE: 5. Trumny dębowe zwykłe klasyczne - 200 sztuk 6. Trumny dębowe włoskie - 160 sztuk 7. Trumny dębowe amerykańskie - 100 sztuk Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Pożądany wygląd i kształt poszczególnych rodzajów trumien określa załączona dokumentacja zdjęciowa (fotografie mają tylko charakter poglądowy) - Załącznik A. 2. Trumny amerykańskie i włoskie winny być pokryte i malowane minimum dwukrotnie lakierem wysokiej jakości. Nie dopuszcza się uchybień w wykonaniu powłoki lakierniczej, tj. śladów szlifowania, przebarwień, zacieków, pęknięć, pęcherzy, odprysków i nierówności. Dwa warianty lakieru: mat lub połysk. 3. Trumny kremacyjne muszą spełniać następujące wymogi: - użyte lakiery muszą być ekologiczne tzn. wodne, - wybicie trumien wewnątrz, - nie mogą zawierać elementów metalowych. 4. Łączenia poszczególnych elementów drewnianych muszą być dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin i szpachlowań. Wieko trumny winno być szczelnie przylegające, ścianki boczne nieprzepuszczalne. Dno nieprzepuszczalne z warstwą materiału chłonnego (dopuszczalne gąbka lub podobne), wykonane szczelnie z poprzecznych desek zabezpieczonych listwą przed ich wypadaniem. 5. W poszczególnych rodzajach trumien Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru trumien dzielonych i nie dzielonych oraz ich kolorystki. Podstawowe kolory trumien: - orzech jasny i ciemny, - mahoń jasny i ciemny, - różne odcienie brązu, - kolory zwyczajowo przyjęte dla lakierów metalizowanych. 6. Dostarczony towar nie może ulec wypaczeniu, rozeschnięciu, itp. w czasie przechowywania, tj. w okresie co najmniej 3 miesięcy od daty dostarczenia do Zamawiającego. 7. Trumny muszą posiadać wyposażenie standardowe, tzn. wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym (dopuszczalna gąbka lub podobne) - nie dotyczy trumien kremacyjnych (wymagania dla trumien kremacyjnych zostały opisane w pkt. 3). 8. Trumny muszą być wykonane z litego drewna suchego, bez sklejek i innych materiałów drewnopodobnych. Zamawiający nie dopuszcza wypełnienia w postaci trocin. 9. Wszystkie trumny charakteryzować musi dokładność i estetyka wykonania. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia i odbioru trumien w ilościach innych niż poda w umowie, wynikających z rzeczywistych potrzeb, z zastrzeżeniem, że całkowita wartość nie przekroczy wartości umowy, jak również do nie wykorzystania całej wartości objętej przedmiotem zamówienia. 11. Termin dostawy minimalnej ilości 10 sztuk trumien wynosi 24 godziny od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub na adres e-mail. Wykonawca obowiązany jest podać aktualny numer faksu lub aktualny adres e-mail, na który Zamawiający będzie mógł przesłać zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do oznakowania i opisania każdej dostarczonej trumny tzn. na dostarczanej trumnie należy umieścić usuwalną naklejkę zawierającą nazwę i adres Wykonawcy oraz opis rodzaju trumny w szczególności wskazać czy jest to trumna sosnowa czy dębowa. 13. Trumny dostarczone przez Wykonawcę, a nie spełniające wymagań określonych w SIWZ będą zwracane Wykonawcy. Wykonawca będzie obowiązany do wymiany trumny na właściwą w terminie maksymalnie 2 dni od dnia zgłoszenia powyższego faktu przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z wymianą ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 - trumna sosnowa zwykła klasyczna Część 2 - trumna sosnowa włoska Część 3 - trumna sosnowa amerykańska Część 4 - trumna sosnowa kremacyjna Część 5 - trumna dębowa zwykła klasyczna Część 6 - trumna dębowa włoska Część 7 - trumna dębowa amerykańska Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka bądź wszystkie części zamówienia (rodzaje trumien). Wykonawca winien określić pozycje przedmiotu zamówienia, na które składa ofertę przyporządkowując oferowany wzór trumny do wzorów przedstawionych w Załączniku A. UWAGA: Wykonawca składając ofertę obowiązany jest przedłożyć próbki: jedna kompletna trumna dla każdej z części, na którą składa ofertę. Za kompletną trumnę Zamawiający uznaje trumnę posiadającą wyposażenie standardowe: wnętrze (skrzynia i wieko) wyłożone materiałem, koronki, okucia, uchwyty, wizerunki metalizowane (krzyże i inne ozdoby), poduszka wypełniona materiałem chłonnym (dopuszczalna gąbka lub podobne). W przypadku trumny kremacyjnej - wybicie trumny wewnątrz, brak jakichkolwiek elementów metalowych. Dostarczone i oceniane próbki: 1. Próbka (trumna) Wykonawcy, który wygra przetarg w danej części, pozostanie u Zamawiającego na czas trwania umowy w celu porównania dostarczonego towaru w trakcie realizacji umowy z towarem oferowanym w ofercie. Trumna zostanie zwrócona po zakończeniu trwania umowy lub zostanie zakupiona przez Zamawiającego w ostatniej partii zamówienia. 2. Próbki (trumny) Wykonawców, którzy nie wygrają przetargu zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, może zwrócić je w inny sposób na koszt Wykonawcy. UWAGA: Próbki - trumny należy dostarczyć do Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 przed upływem terminu składania ofert. Do każdej trumny należy dołączyć nieprzeźroczystą zamkniętą kopertę. Na kopercie należy umieścić tylko numer części zamówienia na którą składana jest trumna (od 1 do 7), a do koperty należy włożyć pisemną informację zawierającą nazwę i adres Wykonawcy. Trumny jak i koperty z zewnątrz nie mogą nosić żadnych oznaczeń wskazujących Wykonawcę od którego pochodzą. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach