Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego z przeznaczeniem dla jednostek organizacyjnych Powiatu Poznańskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą sprzętu sportowego z przeznaczeniem dla jednostek organizacyjnych Powiatu Poznańskiego, w ramach projektu pod nazwą: PROMOCJA ZDROWIA POPRZEZ SPORT - ZESPÓŁ PRZYSZKOLNYCH OTWARTYCH BOISK WIELOFUNKCYJNYCH W POWIECIE POZNAŃSKIM w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego(EOG), z możliwością składania ofert częściowych - II części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3)wykaz wykonanych (min. 1), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie każdej z części do której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie; 4) oświadczenie wykonawcy, iż zaoferowane produkty spełniają wymagane normy i deklaracje oraz załączeniem kopii odpowiednich dokumentów; 5) opis producenta oferowanego asortymentu oraz zdjęcia, 6) oświadczenie o warunkach gwarancji zgodne z gwarancją udzieloną przez producenta oferowanego sprzętu. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, wraz ze szczegółową kalkulacją cenową, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 59 zestawów startowych sprzętu sportowego oraz 73 zestawów uzupełniających sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ.
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa 34 zestawów sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ w województwie wielkopolskim
Dodano: 2016-06-30 - DOSTAWA ODZIEŻY, OBUWIA, SPRZĘTU SPORTOWEGO
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu medycznego, sportowego, rekreacyjnego i rehabilitacyjnego do rozbudowanego i przebudowanego istniejącego budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i Rehabilitacji Medycznej - Filia w Owińskach zlokalizowanego przy ul. Cysterek 5 w Owińskach
Dodano: 2016-04-22 - Budowa kompleksu sportowo-dydaktycznego przy Zespole Szkół w Przygodzicach - dostawa i montaż wyposażenia
Dodano: 2015-12-21 - DOSTAWA SPRZĘTU, ODZIEŻY, OBUWIA SPORTOWEGO
Dodano: 2015-07-24 - Dostawa 154 zestawów startowych oraz 36 zestawów uzupełniających sprzętu sportowego w ramach programu MAŁY MISTRZ
Dodano: 2015-06-25 - Dostawę wraz z montażem sprzętu oraz wyposażenia sportowego i sprzątającego do Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gm. Swarzędz
Dodano: 2015-06-10 - Dostawę wraz z montażem sprzętu oraz wyposażenia sportowego i sprzątającego do Szkoły Podstawowej w Zalasewie, gm. Swarzędz
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa wyposażenia kuchni wraz z montażem (Część 1) oraz dostawa wyposażenia sali gimnastycznej i drobnego sprzętu AGD wraz z montażem (Część 2) do budynku Szkoły Podstawowej Nr 13 przy ul. Kordeckiego 34 w Kaliszu
Dodano: 2015-05-08