Powiat Wielicki ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 39999800 , fax. 12 39999701
- Data zamieszczenia: 2017-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
ul. Dembowskiego 2
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 39999800, fax. 12 39999701
REGON: 35155453100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą – Zakup sprzętu informatycznego – część I. Zakup czterech sztuk skanerów A3 ADF-duplex - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie czterech sztuk skanerów A3 ADF – duplex, w ramach realizacji projektu: „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego”. 2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4, E-usługi w informacji przestrzennej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SIWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami. 4. Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN) tzn.: że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE. 5. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 6 do SIWZ) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie sprzętu o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w w/w załączniku do SIWZ. 6. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Słowackiego 29) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca, b) Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres wskazany przez Wykonawcę nie mniejszy niż 24 miesiące. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c) Czas reakcji serwisu (tj. przybycie serwisanta, diagnoza uszkodzenia i rozpoczęcie jego usuwania) w ciągu 1 dnia roboczego od dnia przyjęcia zgłoszenia. d) Wykonawca zobowiązany jest wypisać w formularzu asortymentowo-cenowym szczegółowe parametry oferowanego przedmiotu zamówienia. Niniejszy załącznik musi zawierać wymagane i określone w nim dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów pod rygorem odrzucenia oferty. e) Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami,certyfikatami itp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/.Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy, 3/. formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat w Starostwie Powiatowym w Zakopanem”
Dodano: 2023-08-24 - Zakup i dostawa systemu skanującego
Dodano: 2021-03-01 - Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem dla BON
Dodano: 2021-02-11 - Zakup i dostawa systemu skanującego.
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem dla BON
Dodano: 2020-05-21 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego na potrzeby Instytutu Judaistyki UJ, ul.Józefa 19, 31-056 Kraków.
Dodano: 2020-05-14 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy skanera dla Instytutu Muzykologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. (Nr sprawy: 80.272.14.2020)
Dodano: 2020-01-15 - Dostawa i instalacja skanera
Dodano: 2019-11-25 - Dostawa 2 sztuk skanerów do digitalizacji zbiorów wraz z instalacją i konfiguracją do pracy w środowisku Zamawiającego zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ.
Dodano: 2019-01-16 - „Dostawa skanera wielkoformatowego w ramach realizacji projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Miechowskiego”
Dodano: 2018-12-14