Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą – Zakup sprzętu informatycznego – część I. Zakup czterech sztuk skanerów A3 ADF-duplex

Powiat Wielicki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Dembowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 39999800 , fax. 12 39999701
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wielicki
    ul. Dembowskiego 2
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 39999800, fax. 12 39999701
    REGON: 35155453100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego w ramach projektu E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego, zadanie pod nazwą – Zakup sprzętu informatycznego – część I. Zakup czterech sztuk skanerów A3 ADF-duplex
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie czterech sztuk skanerów A3 ADF – duplex, w ramach realizacji projektu: „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego”. 2. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu pn. „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Wielickiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Oś Priorytetowa 2 Cyfrowa Małopolska, Działanie 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałanie 2.1.4, E-usługi w informacji przestrzennej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ. W/w załączniki są integralną częścią niniejszej SIWZ i przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ich zapisami. 4. Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN) tzn.: że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE. 5. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 6 do SIWZ) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie sprzętu o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w w/w załączniku do SIWZ. 6. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. Słowackiego 29) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca, b) Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres wskazany przez Wykonawcę nie mniejszy niż 24 miesiące. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c) Czas reakcji serwisu (tj. przybycie serwisanta, diagnoza uszkodzenia i rozpoczęcie jego usuwania) w ciągu 1 dnia roboczego od dnia przyjęcia zgłoszenia. d) Wykonawca zobowiązany jest wypisać w formularzu asortymentowo-cenowym szczegółowe parametry oferowanego przedmiotu zamówienia. Niniejszy załącznik musi zawierać wymagane i określone w nim dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanych produktów pod rygorem odrzucenia oferty. e) Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami,certyfikatami itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Formularz Oferty- załącznik nr 1 do SIWZ 2/.Pełnomocnictwo, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie- jeżeli dotyczy, 3/. formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach