Przetargi.pl
Dostawa i instalacja skanera

Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna ogłasza przetarg

  • Adres: 31-033 Kraków, ul. Westerplatte
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 422 87 55 , fax. 012 422 89 00
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekspertyz Sądowych im Prof. dra Jana Sehna
    ul. Westerplatte 9
    31-033 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 422 87 55, fax. 012 422 89 00
    REGON: 32562400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ies.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja skanera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja skanera do dokumentów zwanego w dalszej treści SIWZ "sprzętem", którego parametry techniczne określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązku informacyjnego, przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO (załącznik nr 8 do SIWZ); 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowany sprzęt został dopuszczony do obrotu na terytorium Polski i posiada certyfikaty bezpieczeństwa - znak CE; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach