Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
- Data zamieszczenia: 2014-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
os. Teatralne 4a 4a
31-945 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
REGON: 12146431000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą sprzętu do wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu do wyposażenia pracowni kosmetycznej w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik F do niniejszej SIWZ. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik G do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku F do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie sprzętu o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w ww. załączniku do SIWZ. 3/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a/. Koszt dostawy wraz z wniesieniem i montażem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: 5 szt. foteli kosmetycznych, 3 szt. wapozonów, 3 szt. galwanów, 3 szt. peelingów kawitacyjnych i ultradźwięków, 3 szt. mikrodermobrazji diamentowych, 2 szt. myjek ultradźwiękowych, 5 szt. stolików do manicure, 1 szt. autoklaw, 5 szt. szafek, 5 szt. frezarek, 1 szt. zgrzewarka) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b/. Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres min 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c/. Serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy zapewni na własny koszt Wykonawca. d/. Czas reakcji serwisu do 24 godzin, usuwanie usterek maksymalnie 7 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. e/. Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, f/. Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, certyfikatami itp. g/. Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osoby - pracowników szkoły w obsłudze urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego ujętego w 6 zadaniach asortymentowych
Dodano: 2016-07-19 - Zakup aparatu do termolezji
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa sprzętu medycznego ujętego w 7 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa podłóż do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sterylizatora parowego przelotowego oraz myjni - dezynfektora przelotowej
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2016-04-14 - Sprzedaż i dostawa leków
Dodano: 2016-04-12 - Sprzedaż i dostawa Implantów
Dodano: 2016-04-12 - Sprzedaż i dostawa płynów
Dodano: 2016-03-30 - Sprzedaż i dostawa implantów
Dodano: 2016-03-29