Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą sprzętu do wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-945 Kraków, os. Teatralne 4a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71 , fax. 12 644 99 97
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie
    os. Teatralne 4a 4a
    31-945 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 644 28 72; 12 644 28 71, fax. 12 644 99 97
    REGON: 12146431000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zjewm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą sprzętu do wyposażenia pracowni kosmetycznej w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowego sprzętu do wyposażenia pracowni kosmetycznej w Szkole Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Nowym Sączu, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2/.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik F do niniejszej SIWZ. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 3/.Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik G do oferty) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku F do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie sprzętu o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w ww. załączniku do SIWZ. 4/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a.Koszt dostawy wraz z wniesieniem i montażem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: 5 szt. foteli kosmetycznych, 3 szt. wapozonów, 3 szt. galwanów, 3 szt. peelingów kawitacyjnych i ultradźwięków, 3 szt. mikrodermobrazji diamentowych, 2 szt. myjek ultradźwiękowych, 5 szt. stolików do manicure, 1 szt. autoklaw, 5 szt. szafek, 5 szt. frezarek, 1 szt. zgrzewarka) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca. b.Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres min 12 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c.Serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy zapewni na własny koszt Wykonawca. d.Czas reakcji serwisu do 24 godzin, usuwanie usterek maksymalnie 7 dni roboczych od daty dokonania zgłoszenia telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną przez Zamawiającego. e.Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, f.Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, certyfikatami itp. g.Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osoby - pracowników szkoły w obsłudze urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zjewm.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach