Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego - pojazdu wielofunkcyjnego nosnika sprzętu komunalnego

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą samochodu ciężarowego - pojazdu wielofunkcyjnego nosnika sprzętu komunalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Samochód ciężarowy - pojazd wielofunkcyjny, nośnik sprzętu komunalnego 1. Pojazd fabrycznie nowy - rok produkcji 2018. 2. DMC pojazdu nie mniej niż 5000 kg max 6000 kg. 3. Kolor nadwozia - preferowany pomarańczowy. 4. Ładowność min. 2200 kg. 5. Napęd na cztery koła z reduktorem. 6. Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. 7. Prędkość transportowa nie mniejsza niż 80 km/h. 8. Silnik: 4-cylindrowy diesla, spełniający wymagania normy Euro VI-C, moc nie mniej niż 105 kW nie większa niż 115kW, układ oczyszczania spalin SCR. 9. Amortyzatory hydrauliczne. 10. Zawieszenie kół niezależne. 11. Wspomaganie kierownicy hydrauliczne. 12. Kolumna kierownicza regulowana: kąt ustawienia oraz wysokość. 13. Układ hamulcowy hydrauliczny, tarcze wentylowane na każdym kole, hamulec postojowy mechaniczny, układ ABS oraz ESP. 14. Kabina: dwuosobowa, klimatyzowana z panoramiczną szybą przednią z laminowanego szkła bezpieczeństwa ze zintegrowaną osłoną przeciwsłoneczną i filtrem pasmowym, fotel kierowcy i pasażera regulowany wyposażony w zagłówki, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. 15. Deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym wyświetlaczem: obrotów silnika, prędkości, temperatury cieczy chłodzącej, stanu paliwa. Wyświetlacz: kilometrów całkowitych i dziennych, temperatury oleju hydraulicznego, licznika godzin pracy silnika i hydrauliki roboczej – cyfrowy. 16. Tachograf elektroniczny. 17. Lusterka zewnętrzne (prawe i lewe) oraz wewnętrzne panoramiczne. 18. Oświetlenie zewnętrzne pojazdu: reflektory przednie Bi - halogenowe z regulacją wiązki światła i diodami LED do jazdy dziennej. 19. Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 85L. 20. Szerokość pojazdu bez lusterek min 1620 mm max 1640 mm. 21. Zamontowany hak kulowy do ciągnięcia przyczepy. 22. Akustyczny sygnał cofania. 23. Pojazd musi być kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego osprzętem: - pług odśnieżny firmy SIMED; - posypywarka silosowa firmy SIMED; - urządzenie niskociśnieniowe firmy REINEX , w związku z powyższym muszą być zachowane poniższe parametry: 1) zbiornik oleju hydraulicznego: 65L; 2) układ hydrauliczny posiadający dwa obwody robocze – 2 x 55L/minutę, max 200 barów; 3) skrzynia ładunkowa z trójstronnym wywrotem o wymiarach: 2625 x 1495 x 40mm ( wymagania minimalne niezbędne przy uzbrojeniu pojazdu w posypywarkę silosową lub urządzenie niskociśnieniowe ze zbiornikiem wody); 4) płyta czołowa do montażu pługu odśnieżnego. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - przeszkolenia pracowników MZUK w zakresie obsługi dostarczonego Samochodu; - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne; - odbioru od Zamawiającego reklamowanego urządzenia, oraz jego zwrot do siedziby Zamawiającego, po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym; - gwarancja będzie ważna od daty odbioru Samochodu bez wad; - każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o okres niesprawności przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach