Przetargi.pl
Zakup samochodu ciężarowego specjalnego - pojazdu wielofunkcyjnego nośnika sprzętu komunalnego

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzuk.bip.gliwice.eu/ogloszenia/zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup samochodu ciężarowego specjalnego - pojazdu wielofunkcyjnego nośnika sprzętu komunalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Samochód ciężarowy, specjalny – pojazd wielofunkcyjny, nośnik sprzętu komunalnego 1. Rok produkcji – 2019. 2. DMC pojazdu nie mniej niż 5000 kg max 6000 kg. 3. Kolor nadwozia - preferowany pomarańczowy. 4. Ładowność min. 2200 kg. 5. Napęd na cztery koła z reduktorem. 6. Mechaniczna blokada mechanizmu różnicowego. 7. Prędkość transportowa nie mniejsza niż 80 km/h. 8. Silnik: 4-cylindrowy diesla, spełniający wymagania normy Euro VI-C, moc nie mniejsza niż 105 kW i nie większej niż 115 kW , układ oczyszczania spalin SCR, 9. Amortyzatory hydrauliczne. 10. Zawieszenie kół niezależne. 11. Wspomaganie kierownicy hydrauliczne. 12. Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach (kąt ustawienia oraz wysokość). 13. Układ hamulcowy hydrauliczny, tarcze wentylowane na każdym kole, hamulec postojowy mechaniczny, układ ABS oraz ESP. 14. Kabina: dwuosobowa, klimatyzowana z panoramiczną szybą przednią z laminowanego szkła bezpieczeństwa ze zintegrowaną osłoną przeciwsłoneczną i filtrem pasmowym, fotel kierowcy i pasażera regulowany wyposażony w zagłówki, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. 15. Deska rozdzielcza z wielofunkcyjnym wyświetlaczem: obrotów silnika, prędkości, temperatury cieczy chłodzącej, stanu paliwa. Wyświetlacz: kilometrów całkowitych i dziennych, temperatury oleju hydraulicznego, licznika godzin pracy silnika i hydrauliki roboczej – cyfrowy. 16. Tachograf elektroniczny. 17. Lusterka zewnętrzne (prawe i lewe) oraz wewnętrzne panoramiczne. 18. Oświetlenie zewnętrzne pojazdu: reflektory przednie Bi - halogenowe z regulacją wiązki światła i diodami LED do jazdy dziennej. 19. Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 85L. 20. Zbiornik oleju hydraulicznego: 65L. 21. Układ hydrauliczny dwa obwody robocze – 2 x 55L/minutę, max 200 barów. 22. Skrzynia ładunkowa z trójstronnym wywrotem o wymiarach z uchwytami do mocowania w podłodze: 2625 x 1495 x 40mm (wymagania minimalne niezbędne przy uzbrajaniu pojazdu w posypywarkę silosową lub urządzenie niskociśnieniowe ze zbiornikiem wody). 23. Szerokość pojazdu bez lusterek – min.1620 nie więcej niż 1640 mm. 24. Zamontowany hak kulowy do ciągnięcia przyczepy. 25. Płyta czołowa do montażu pługu odśnieżnego. 26. Akustyczny sygnał cofania. 27. Pojazd musi być kompatybilny z posiadanym osprzętem: - Pług odśnieżny SIMED - Posypywarka silosowa SIMED - Urządzenie niskociśnieniowe REINEX W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - przeszkolenia pracowników MZUK w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia; - przystąpienia do obowiązków wynikających z gwarancji w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia; - zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, usługi świadczone w ramach serwisu gwarancyjnego są bezpłatne; - odbioru od Zamawiającego reklamowanego Samochodu, oraz jego zwrot do siedziby Zamawiającego, po naprawie gwarancyjnej, na własny koszt i własnym staraniem. Datę wymiany lub naprawy reklamowanego przedmiotu zamówienia każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym; - gwarancja będzie ważna od daty odbioru przedmiotu zamówienia; Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr nr 80 1050 1298 1000 0023 3046 5408 Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych w ING Bank Śląski SA O/Gliwice, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale w sekretariacie Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych Gliwicach, ul. Strzelców Bytomskich 25c, natomiast kopię dołączyć do oferty,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2, 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach