Szpital Powiatowy ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, ul. Chopina 29
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 312-02-66 , fax. 094 312-02-79
- Data zamieszczenia: 2014-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
ul. Chopina 29 29
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 312-02-66, fax. 094 312-02-79
REGON: 33103125700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbialogard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą respiratora dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie kompletnie wyposażonego, fabrycznie nowego respiratora dla Szpitala Powiatowego w Białogardzie Sp. z o.o. Oraz przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników z zakresu prawidłowej obsługi respiratora. Dostawa obejmuje również rozładunek. 2. Parametry techniczno - eksploatacyjne respiratora wymagane przez Zamawiającego zawarte są w załączniku do SIWZ. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.15.74.00-9 Medyczna aparatura oddechowa 44.61.12.00-8 Respiratory 4. Koszt dostarczenia towaru Zamawiającemu pokrywa Wykonawca. 5. SIWZ wraz z załącznikami stanowi kompletny dokument, który jest wiążący zarówno dla Wykonawcy jak i Zamawiającego w trakcie trwania całego postępowania o zamówienie publiczne. 6. Cena zawiera wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, a w szczególności takie jak: transport, rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, koszty ubezpieczenia dostawy oraz wszelkie podatki naliczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 7. Przedmiot zamówienia winien być wyposażony we wszystkie elementy umożliwiające jego użytkowanie. 8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bezpłatnie instrukcję obsługi w języku polskim, oraz dokumentację techniczno-ruchową respiratora. Wykonawca zobowiązany jest do założenia paszportu technicznego dla urządzenia. 9. W trakcie montażu urządzenia będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia testu bezpieczeństwa elektrycznego oraz przekazania dokumentu potwierdzającego jego wykonanie. 10. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania nieodpłatnych przeglądów urządzenia zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową. W przypadku braku w dokumentacji techniczno-ruchowej informacji dotyczącej przeglądów technicznych Wykonawca zobowiązany będzie do ich dokonywania raz na 12 miesięcy w okresie trwania gwarancji, przy czym w przypadku konieczności wymiany części zużywalnych będą one wymieniane na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia uruchomienia przedmiotu zamówienia. 12. Dokumentem potwierdzającym wykonanie zamówienia będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, obejmujący stwierdzenie dostarczenia urządzenia, montażu, przeprowadzenia testu bezpieczeństwa elektrycznego, uruchomienia, dostarczenia DTR i przeszkolenia pracowników. Protokół, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 13. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych. 14. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy i odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w złożonej ofercie. 15. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia licząc od dnia uruchomienia. 16. W czasie gwarancji Wykonawca odpowiada za jakość techniczną i użytkową (szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi zawarte są we wzorze umowy stanowiącej rozdział SIWZ. 17. Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności, ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, oraz posiadać odpowiednią jakość i atesty dopuszczenia do stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych określonych w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679). 18. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, własnym transportem, zgodnie z ceną ofertową przedstawioną w złożonej przez niego ofercie w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 19. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia na podstawie faktury VAT, wystawionej po prawidłowo dokonanej dostawie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia - w 5 miesięcznych równych ratach. Pierwsza rata płatna w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, rata druga w terminie 60 dni, trzecia rata w terminie 90 dni, etc. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbialogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa respiratora, kolonoskopu oraz gastroskopu do SPSK Nr 1 PUM OS/ZP/62/15
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa zestawu do nieinwazyjnego wspomagania oddechu u noworodków metodą dwufazowego nCPAP - 2sztuki
Dodano: 2014-09-30 - Dostawę respiratora stacjonarnego dla Kliniki Neurologii SPSK Nr 1 PUM OS/ZP/111/13
Dodano: 2013-10-31 - Dostawa 4 sztuk respiratorów
Dodano: 2013-10-02 - Dostawę bronchofiberoskopu , myjni oraz respiratorów do SPSK Nr 1 PUM OS ZP 90 13
Dodano: 2013-09-04 - Zakup kardiomonitora wraz z dostawą, montażem i szkoleniem personelu
Dodano: 2013-05-31 - Dostawę konwekcyjnego systemu ogrzewania pacjenta , wózków anestezjologicznych, do przewożenia chorych oraz do sprzątania do SPSK NR 1 PUM . OS/ZP/30/12
Dodano: 2012-03-28 - dostawę respiratora do wentylacji oddechowej pacjentów dorosłych do SPSK NR 1 PUM. OS/ZP/119/11
Dodano: 2011-10-25 - dostawę respiratora transportowego do SPSK NR 1 PUM OS/ZP/112/11
Dodano: 2011-10-10 - Dostawa stołu operacyjnego ginekologicznego oraz systemu nieinwazyjnego wspomagania oddechu metodą dwufazowego nCPAP
Dodano: 2011-06-30