Przetargi.pl
Dostawa stołu operacyjnego ginekologicznego oraz systemu nieinwazyjnego wspomagania oddechu metodą dwufazowego nCPAP

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa stołu operacyjnego ginekologicznego oraz systemu nieinwazyjnego wspomagania oddechu metodą dwufazowego nCPAP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2011 i wprowadzonego do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1. stołu operacyjnego ginekologicznego - zadanie nr 1, 2. systemu nieinwazyjnego wspomagania oddechu metodą dwufazowego nCPAP- zadanie nr 2. Wymagane parametry przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych zadań zawierają załączniki nr 3 a i 3b do formularza oferty. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia - licząc od dnia podpisania umowy - w ciągu: 56 dni kalendarzowych dla zadania nr 1, 42 dni kalendarzowych dla zadania nr 2, przy czym dzień podpisania umowy nie jest wliczany do terminu realizacji. O terminie dostawy Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego faksem z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Przez realizację zamówienia Zamawiający rozumie: dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego; montaż we wskazanym pomieszczeniu oraz wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych koniecznych z uwagi na usytuowanie sprzętu oraz wymagania producenta określone w instrukcji instalacyjnej; uruchomienie sprzętu; przeszkolenie personelu Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był wyposażony we wszystkie niezbędne do prawidłowej pracy akcesoria. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na dostarczony sprzęt na okres minimum 36 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera Rozdział II SIWZ. W przypadku awarii sprzętu i naprawy trwającej dłużej niż dziesięć dni kalendarzowych Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji nieodpłatnie dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy sprzęt zastępczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331574009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w kwocie 4.000 zł, jeśli oferta obejmuje oba zadania, w kwocie 1.700 zł - dla zadania nr 1, w kwocie 2.300 zł - dla zadania nr 2; wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe uwarunkowania wniesienia wadium zawiera punkt XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach