Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Al. Korfantego 38
40161 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
REGON: 27050488900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gtl.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalistycznego typu ambulift do przewozu pasażerów niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej na pokład statków powietrznych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalistycznego typu ambulift do przewozu pasażerów niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej na pokład statków powietrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zaproszeniu do udziału w on-line przetargu - załącznik nr 1 do zaproszenia - formularz "przedmiot zamówienia - wymagania szczegółowe". Zaproszenie dostępne jest na stronie internetowej http://www.gtl.com.pl/e-aukcje.php . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do zakończenia rundy wstępnej zobowiązany jest załączyć na platformę w formie skanów następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia - formularz oświadczeń. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia - formularz oświadczeń. 3) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 10 (dziesięciu) lat przed upływem terminu zakończenia rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia do udziału w aukcji. Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej jedną dostawę nowego pojazdu specjalnego typu ambulift do przewozu pasażerów niepełnosprawnych i o ograniczonej sprawności ruchowej na pokład statków powietrznych. 4) Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego wypełnionego formularza „przedmiot zamówienia - wymagania szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia. 5) Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa samochodu specjalnego dla potrzeb Straży Miejskiej w Piekarach Śląskich
Dodano: 2023-10-05 - Dostawa skutera śnieżnego
Dodano: 2022-10-31 - DOSTAWA (ZAKUP) 2 SZTUK SPECJALISTYCZNYCH SAMOCHODÓW DO TRANSPORTU KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW DLA REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W RACIBORZU
Dodano: 2022-10-17 - Zakup lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego na rzecz Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrówce Wielkiej.
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa ciężarowego samochodu pomocniczego do wozu transmisyjnego wraz z wykonaniem specjalistycznej zabudowy kontenerowej dla Oddziału Terenowego TVP S.A. w Katowicach
Dodano: 2020-05-22 - Zakup ratalny samochodu typu VAN
Dodano: - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO TYPU KARAWAN POGRZEBOWY.
Dodano: 2019-09-03 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO TYPU KARAWAN POGRZEBOWY.
Dodano: 2019-07-22 - Dostawa dwóch pojazdów interwencyjno – konwojowych dla Straży Miejskiej w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2019-07-02 - Dostawa samochodu – ambulans z wyposażeniem
Dodano: 2019-04-02