Przetargi.pl
Kampania w Internecie informująca o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40048 Katowice, ul. Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30
    40048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=166837
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania w Internecie informująca o możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL oraz PO WER w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. KAMPANIA RPO WSL 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach:,• wsparcie dla nieaktywnych zawodowo po 30 roku życia: bezpłatne szkolenia, staże i praktyki zawodowe, subsydiowane zatrudnienie, doradztwo zawodowe i pośrednictwo pracy,• wsparcie typu outplacement dla osób zwolnionych lub zagrożonych zwolnieniem z przyczyn dotyczących zakładu pracy,• dofinansowane usługi rozwojowe (szkolenia, studia podyplomowe, coaching, mentoring i doradztwo) dla przedsiębiorstw MŚP i ich pracowników oraz osób samozatrudnionych w ramach Podmiotowego Systemu Finansowania,• bezpłatne szkolenia zawodowe dla dorosłych (zarówno pracujących jak i nieaktywnych),• bezpłatne szkolenia językowe i informatyczne dla osób pracujących. 2. Informacje ogólne o kampanii 2.1 Zadania dla Wykonawcy: • przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii,• stworzenie materiałów na potrzeby kampanii ‒ zgodnie z koncepcją kreatywną, • zaplanowanie i zakup mediów, • realizacja kampanii, • opracowanie raportu pokampanijnego. 2.2 Grupa docelowa kampanii: • mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku aktywności zawodowej od 18 do 65 roku życia, w tym w szczególności: - osoby nieaktywne zawodowo po 30 roku życia, - kobiety, - osoby powyżej 50 roku życia, - osoby niepełnosprawne, - osoby o niskich kwalifikacjach (wykształcenie maksymalnie średnie), - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku pracy. • mieszkańcy woj. śląskiego, właściciele i kadra zarządzająca mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, pracownicy w/w przedsiębiorstw oraz osoby samozatrudnione. 2.3 Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym – na obszarze województwa śląskiego. 2.4 Cele kampanii: Cele główne: • informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach RPO WSL, • edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, • zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, • promocja serwisu WUP w Katowicach tj. rpo.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: • popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 2.5 Termin kampanii: Kampania będzie trwała co najmniej 6 tygodni w okresie między 1 września a 30 listopada 2018 r. Szczegółowy harmonogram kampanii zostanie ustalony między Wykonawcą a Zamawiającym po podpisaniu umowy. Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej 15 dni po zakończeniu kampanii, jednak nie później niż do 15 grudnia 2018 r. 2.6 Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do stworzenia spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Wszystkie działania związane z realizacją kampanii muszą być spójne. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 2.7 Elementy obowiązkowe: Wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z „Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020”, zgodnie z zasadami wskazanymi w „Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020” oraz w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” – muszą zawierać zestaw logotypów – wzory logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający. 3. Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć z banku zdjęć (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia autorskie np. bohaterów artykułów takich jak osoby, które skorzystały ze wsparcia EFS czy ekspertów wypowiadających się na potrzeby artykułu) oraz muzyki z banku muzyki. Wszystkie teksty oraz grafiki powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowania w Internecie, b) utrwalania i zwielokrotniania dowolną techniką, c) rozpowszechniania w dowolny sposób – w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (artykułów sponsorowanych i filmów wideo) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 4. Narzędzia w kampanii: Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania 30% działań w kanale mobile. 4.1 Reklama w mediach społecznościowych: Przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie tekstów i niezbędnych grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału social media prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres trwania kampanii. Wykonawca opracuje 8 reklam (po 2 do każdego z poniższych tematów): 1. Usługi rozwojowe dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. 2. Szkolenia językowe i komputerowe dla osób pracujących. 3. Szkolenia zawodowe dla pracujących i nieaktywnych zawodowo. 4. Wsparcie dla osób nieaktywnych zawodowo. Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage’a programu: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową określoną w pkt. 2.2, możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach (polubieniach); reklamy w social media powinny przekierowywać do strony rpo.wup-katowice.pl; łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media landing page powinno odwiedzić min. 4 000 maksymalnie 8 000 unikalnych użytkowników. 4.2 Produkcja filmów wideo: 1. Wykonawca przygotuje koncepcję oraz wyprodukuje 4 filmy wideo do emisji w Internecie. Będą to spoty o długości 30 sekund o charakterze zachęty przedstawiające osobę, która skorzystała ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego (human story/success story). 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane kontaktowe do osób, które skorzystały ze wsparcia EFS w ramach projektów i wyraziły zgodę na udział w nagraniu. W drodze wyjątku Zamawiający dopuszcza jednak w przypadku braku możliwości uzyskania zgody lub wycofania się ze zgody uczestnika projektu na udział w nagraniu w terminie uniemożliwiającym znalezienie zastępstwa i realizację nagrania zgodnie z umową: - zaangażowanie przez Wykonawcę aktorów (mogą to być aktorzy niezawodowi), - zmianę koncepcji spotu. 3. Styl i forma do uzgodnienia z Zamawiającym. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy głównie do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (w formie napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 5. Wykonawca przewidzi honorarium dla osób występujących w filmach (minimum 500 zł dla aktora - amatora), za wyjątkiem pracowników Zamawiającego, jeśli zgodnie ze scenariuszem wystąpią w materiałach wideo. 6. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji nagrań wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowieniei oświetlenie. 7. Materiały wideo będą realizowane każdorazowo na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego briefu zawierającego dane kontaktowe Beneficjenta (podmiotu realizujące projekt finansowany z EFS), dane kontaktowe uczestnika/uczestników projektu, którzy skorzystali ze wsparcia do przeprowadzenia rozmów, podstawowe informacje o projekcie itp. Brief będzie przekazywany co najmniej na 5 dni przed terminem nagrania.8. Wymagana jest oprawa graficzna filmów w postaci belek z podpisami, czołówki (w zalezności od potrzeb)/tyłówki (obowiązkowo muszą zostać uwzględnione logotypy FE), prostych grafik 2D (np. kluczowe zwroty, liczby, które padną wwypowiedziach). 9. Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 10. Nagrania będą realizowane na terenie woj. śląskiego. 11. Materiały wideo muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych oraz utrwalone na płycie DVD. 13. W terminie 7 dni od podpisania umowy zostanie ustalony harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych (dostępność osób biorących udział w nagraniu).4.3 Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się emisję 4 spotów wideo o długości 30 s., o których mowa w pkt 4.2, w tym: • emisję 4 spotów o długości 30 s. w obrębie kanału wideo na serwisie społecznościowym (kanał You Tube Praca TV na którym Zamawiający posiada konto) z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 10 000 maksymalnie 20 000 obejrzeń o długości min. 50% czasu trwania danego filmu. • emisję 4 spotów o długości 30 s. na wybranych serwisach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 25 000 maksymalnie 75 000. 4.4 Content marketing: Stworzenie 5 artykułów natywnych o objętości min. 5000 znaków ze spacjami każdy (wzbogaconych materiałami audiowizualnymi, tj. filmami wideo i ewentualnie grafikami/infografikami) oraz ich emisja na serwisach internetowych z treściami o charakterze informacyjnym (targetowanie na woj. śląskie) tematycznie dopasowanych do wyżej opisanych artykułów natywnych (np. Wiadomości, Finanse itp.), których łączna miesięczna liczba realnych użytkowników (RU) w woj. śląskim wynosi minimum 500 000 (na podstawie Megapanel PBI/Gemius za marzec 2018). Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Publikacje artykułów muszą być rozłożone w czasie w okresie trwania kampanii. Artykuły powinny odsyłać do strony rpo.wup-katowice.pl. Każdy z artykułów powinien mieć min. 3000, maksymalnie 5 000 unikalnych użytkowników. 5. Raport podsumowujący Po zrealizowaniu całej kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań, w tym dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań. Strona rpo.wup-katowice.pl – wymagany jest kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu, rekomendacje); II. Kampania PO WER 1. Prezentacja przedmiotu kampanii Przedmiotem kampanii są możliwości wsparcia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja ramach działań wdrażanych przez WUP w Katowicach • wsparcie dla osób do 29 roku życia w postaci m.in. bezpłatnych szkoleń, staży i praktyk zawodowych, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego, dotacji na założenie własnej firmy. 2. Informacje ogólne o kampanii 2.1 Zadania dla Wykonawcy: • przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, • stworzenie materiałów na potrzeby kampanii ‒ zgodnie z koncepcją kreatywną, • zaplanowanie i zakup mediów, • realizacja kampanii, • opracowanie raportu pokampanijnego. 2.2 Grupa docelowa kampanii: Opis programowy: • osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, nieaktywne zawodowo, nie uczące się i nie biorące udział w szkoleniach (tzw. młodzież NEET - (ang. not in employment, education or training), • osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, w tym: imigranci, reemigranci, osoby odchodzące z rolnictwa i ich rodziny, tzw. ubodzy pracujący, osoby zatrudnione na umowach krótkoterminowych oraz pracujący w ramach umów cywilno-prawnych. Opis mediowy: • mieszkańcy woj. śląskiego, osoby w wieku od 18 do 29 roku życia, w tym w szczególności: - osoby zainteresowane podwyższaniem swoich kwalifikacji,- osoby zainteresowane założeniem własnej firmy, - osoby poszukujące ofert pracy i informacji na temat rynku prac. 2.3 Zasięg kampanii: Kampania o zasięgu regionalnym – na obszarze województwa śląskiego. 2. 4 Cele kampanii: Cele główne: • informowanie o dostępnych możliwościach wsparcia w ramach PO WER, •edukacja oraz przygotowanie do korzystania z w/w możliwości, • zachęta do udziału w projektach finansowanych z EFS, • promocja serwisu WUP w Katowicach tj. power.wup-katowice.pl oraz wzrost ruchu na nim. Cele dodatkowe: • popularyzacja idei podnoszenia kwalifikacji zawodowych, • popularyzacja samozatrudnienia i przedsiębiorczości, • popularyzacja idei aktywnego poszukiwania pracy. 2.5 Termin kampanii: Kampania będzie trwała co najmniej 6 tygodni między 1 września a 30 listopada 2018 r. (zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym). Raport z kampanii zostanie przedstawiony najpóźniej 15 dni po zakończeniu kampanii, jednak nie później niż do 15 grudnia 2018 r. 2.6 Spójność: Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji umowy do stworzenia spójnej koncepcji kreatywnej dla zaplanowanych w ramach kampanii działań. Wszystkie działania związane z realizacją kampanii muszą być spójne. Komunikaty w poszczególnych mediach powinny się wzajemnie uzupełniać i wspierać (zarówno treściowo, jak i czasowo), tak aby dawały efekt synergii. 2.7 Prawa autorskie: Zamawiający dopuszcza wykorzystanie zdjęć z banku zdjęć (tam gdzie to możliwe należy wykonać zdjęcia autorskie np. bohaterów artykułów sponsorowanych takich jak osoby, które skorzystały ze wsparcia EFS czy ekspertów wypowiadających się na potrzeby artykułu) oraz muzyki z banku muzyki. Wszystkie teksty oraz grafiki powinny być natomiast autorskie, stworzone specjalnie na potrzeby tej kampanii. Wykonawca oświadcza, że przysługują mu wyłączne prawa autorskie do utworów powstałych w związku z wykonywaniem umowy bez ograniczeń co do terytorium, czasu, liczby egzemplarzy i że przenosi te autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego nieodpłatnie z chwilą doręczenia przedmiotu umowy na następujących polach eksploatacji: a) emitowania w Internecie, b) utrwalania i zwielokrotniania dowolną techniką, c) rozpowszechniania w dowolny sposób – w szczególności wyświetlanie, nadawanie, d) publiczne udostępnianie, e) wprowadzenie do pamięci komputera i sieci multimedialnych w nieograniczonych ilościach. Wykonawca we własnym zakresie zapewni zgody na wykorzystanie wizerunku bohaterów kampanii (artykułów sponsorowanych i filmów wideo) oraz autoryzację ich wypowiedzi/wywiadów. 2.8 Elementy obowiązkowe: Wszystkie produkty kampanii muszą zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z „Księgą identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020”, zgodnie z zasadami wskazanymi w „Strategii komunikacji polityki spójności na lata 2014-2020” oraz w „Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji” – muszą zawierać zestaw logotypów – wzory logotypów przekaże Wykonawcy Zamawiający. 3. Narzędzia w kampanii: Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania mobilnych wersji reklamy oraz zaplanowania i zrealizowania 30 % działań w kanale mobile. 3.1 Reklama w mediach społecznościowych: Przygotowanie koncepcji (w tym stworzenie tekstów i niezbędnych grafik oraz wybór adekwatnych form reklamy) oraz przeprowadzenie działań reklamowych na potrzeby kanału socjal media prowadzonego przez Zamawiającego przez cały okres trwania kampanii. Wykonawca opracuje 4 rodzaje reklam promujące możliwości wsparcia dla osób młodych w ramach PO WER. W razie potrzeby Zamawiający przydzieli Wykonawcy uprawnienia do oficjalnego fanpage’a programu: https://www.facebook.com/slaskie.rynekpracy; działania reklamowe powinny być targetowane na grupę docelową okresloną w pkt. 2.2, możliwe dodatkowe targetowanie np. po zainteresowaniach (polubieniach); reklamy w social media powinny przekierowywać do strony power.wup-katowice.pl,; łącznie w ramach całej kampanii w wyniku działań reklamowych w social media landing page powinno odwiedzić min. 4 000, maksymalnie 8 000 unikalnych użytkowników. 3.2 Produkcja filmów wideo: 1. Wykonawca przygotuje koncepcję oraz wyprodukuje 2 filmy wideo do emisji w Internecie. Będą to spoty o długości 30 sekund o charakterze zachęty przedstawiające osobę, która skorzystała ze wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego (human story/success story). 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy dane kontaktowe do osób, które skorzystały ze wsparcia EFS w ramach projektów i wyraziły zgodę na udział w nagraniu. W drodze wyjątku Zamawiający dopuszcza jednak w przypadku braku możliwości uzyskania zgody lub wycofania się ze zgody uczestnika projektu na udział w nagraniu w terminie uniemożliwiającym znalezienie zastępstwa i realizację nagrania zgodnie z umową: - zaangażowanie przez Wykonawcę aktorów (mogą to być aktorzy niezawodowi), - zmianę koncepcji spotu.3. Styl i forma do uzgodnienia z Zamawiającym. Scenariusze muszą uwzględniać fakt, że mają to być filmy głównie do odtwarzania w Internecie, więc przekaz i treści zawarte w nich muszą być przyjemne i łatwe w odbiorze, angażujące widza i zachęcające do udostępniania w mediach społecznościowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dla każdego z powstałych filmów wideo audiodeskrypcji (w formie napisów przedstawiających tekstową wersję tego, co słychać na wideo, tj. wypowiedzi oraz informacje niezbędne do zrozumienia treści). Tekst musi być czytelny, o odpowiednim kontraście i czasie wyświetlania. 5. Wykonawca przewidzi honorarium dla osób występujących w filmach (minimum 500 zł dla aktora - amatora), za wyjątkiem pracowników Zamawiającego, jeśli zgodnie ze scenariuszem wystąpią w materiałach wideo. 6. Wykonawca zapewni profesjonalny sprzęt do realizacji nagrań wideo (w tym kamera cyfrowa Full HD, oświetlenie, udźwiękowienie itp.) oraz ekipę mającej doświadczenie, w tym operatora, montażystę, osobę odpowiedzialną za profesjonalne udźwiękowienie i oświetlenie. 7. Materiały wideo będą realizowane każdorazowo na podstawie przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego briefu zawierającego dane kontaktowe Beneficjenta (podmiotu realizujące projekt finansowany z EFS), dane kontaktowe uczestnika/uczestników projektu, którzy skorzystali ze wsparcia do przeprowadzenia rozmów, podstawowe informacje o projekcie itp. Brief będzie przekazywany co najmniej na 5 dni przed terminem nagrania. 8. Wymagana jest oprawa graficzna filmów w postaci belek z podpisami, czołówki (w zalezności od potrzeb)/tyłówki (obowiązkowo muszą zostać uwzględnione logotypy FE), prostych grafik 2D (np. kluczowe zwroty, liczby, które padną w wypowiedziach). 9. Wykonawca zapewni oprawę muzyczną materiałów wideo. 10. Nagrania będą realizowane na terenie woj. śląskiego. 11. Materiały wideo muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego.12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu filmy wideo w postaci plików komputerowych do umieszczenia na stronach internetowych oraz utrwalone na płycie DVD.13. W terminie 7 dni od podpisania umowy zostanie ustalony harmonogram realizacji nagrań materiałów wideo. Harmonogram za zgodą Zamawiającego może ulec zmianie z przyczyn obiektywnych (dostępność osób biorących udział w nagraniu). 3.3 Reklama wideo: W ramach kampanii przewiduje się emisję 2 spotów wideo o długości 30 s., o których mowa w pkt 3.2: • w obrębie kanałów wideo i social media (kanał na którym posiada konto Zamawiający). Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 10 000, maksymalnie 20 000 obejrzeń o długości min. 50% czasu trwania danego filmu oraz • emisję 2 spotów wideo o długości 30 s. wybranych serwisach internetowych z uwzględnieniem geotargetowania na województwo śląskie przez cały okres trwania kampanii. Dla każdego z filmów wymagane jest uzyskanie min. 25 000, maksymalnie 75 000 wyświetleń. 3.4 Content marketing: Stworzenie 2 artykułów natywnych o objętości min. 5000 znaków ze spacjami każdy (wzbogaconych materiałami audiowizualnymi, tj. filmami i grafikami/infografikami) oraz ich emisja na serwisach internetowych z treściami o charakterze informacyjnym (targetowanie na woj. śląskie) tematycznie dopasowanych do wyżej opisanych artykułów natywnych (np. Wiadomości, Finanse itp.), których łączna miesięczna liczba realnych użytkowników (RU) w woj. śląskim wynosi minimum 500 000 (na podstawie Megapanel PBI/Gemius za marzec 2018). Do zadań Wykonawcy należy stworzenie artykułów tak, by jak najbardziej przypominały teksty redakcyjne i spełniały wymagania właścicieli portali. Publikacje artykułów muszą być rozłożone w czasie w okresie trwania kampanii. Artykuły powinny odsyłać do landing page’a. Każdy z artykułów publikowanych powinien mieć min. 3 000, maksymalnie 5 000 unikalnych użytkowników. 4. Raport podsumowującyPo zrealizowaniu całej kampanii Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport w formie elektronicznej i papierowej obejmujący dane nt. skuteczności i efektywności dla wszystkich przeprowadzonych działań, w tym dane nt. deklarowanych i zrealizowanych wskaźników dla wszystkich działań. Strona power.wup-katowice.pl – wymagany jest kompletny raport Google Analytics (liczba wejść i odsłon, liczba realnych i unikalnych użytkowników, średni czas spędzony w witrynie, analiza źródeł ruchu, rekomendacje);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 8.2.1.3., składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.pełnomocnictwo do reprezentowania: a) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) wymagane w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach