Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach.

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-161 Katowice, Al. Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
    Al. Korfantego 38
    40-161 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3927171, 3927202, , fax. 323 927 376
    REGON: 27050488900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w okresie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2021 r. lub do kwoty nie większej niż ta, która została określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w zależności, które ze zdarzeń nastąpi pierwsze. Ilość zamówionego oleju napędowego w 2019 roku wyniosła 104 000 litrów: szacunkowe zużycie w skali roku wynosi około 140 000 litrów (w skali obowiązywania umowy tj. 2 lat 280 000 litrów). Podane powyżej ilości, mają jedynie charakter szacunkowy, dlatego nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania umowy będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem kwoty, o której mowa w zdaniu pierwszym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku "opis przedmiotu zamówienia".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj.: - posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu rundy wstępnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy oleju napędowego w ilości min. 100 000 litrów każda; b) każda z dwóch dostaw o których mowa w podpunkcie a) musi być zrealizowana na rzecz jednego odbiorcy, c) w przypadku dostaw w trakcie realizacji - zrealizowana ilość umowy musi opiewać na minimalne wartości wskazane przez Zamawiającego. 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wykonawca musi wykazać, iż: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 złotych, b) wskazywany przez Wykonawcę rachunek bankowy na fakturze lub w Umowie lub innym dokumencie na podstawie, którego Zamawiający ma dokonać płatności jest rachunkiem rozliczeniowym, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe i został zgłoszony do właściwego urzędu skarbowego. c) wskazany rachunek bankowy na fakturze lub innych dokumentach na podstawie, który Zamawiający ma dokonać płatności lub w umowie zostanie umieszczony i będzie uwidoczniony przez cały okres trwania i rozliczenia Umowy w wykazie, o którym mowa w art.96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm. dalej: Wykaz). 6. Wykonawca pozostanie w okresie realizacji i rozliczenia umowy zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług i posiada numer NIP. Ponadto: 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić legalności przetwarzania przekazanych przez niego danych tj. uzyskania zgód na przetwarzanie jeżeli są wymagane oraz spełnienia obowiązku wynikającego przepisów o ochronie danych osobowych. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Po zgłoszeniu się do aukcji, do czasu otwarcia rundy kontrolnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu za pośrednictwem platformy pro-e biz scan podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Stron załącznika nr 1 do zaproszenia, który zawiera: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., 1.2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dot. • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania • posiadania wiedzy i doświadczenia, • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, • znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację umowy, 1.3. oświadczenie, że Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 złotych, 1.4. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydana na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z późn. zm.), 1.5. oświadczenie, ze wskazywany przez Wykonawcę rachunek bankowy na fakturze lub w Umowie lub innym dokumencie na podstawie, którego Zamawiający będzie dokonywał płatności jest rachunkiem rozliczeniowym, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe i został zgłoszony do właściwego urzędu skarbowego. 1.6. oświadczenie, ze wskazany rachunek bankowy na wystawionej fakturze lub innych dokumentach na podstawie, który Zamawiający ma dokonać płatności lub w umowie zostanie umieszczony i będzie uwidoczniony przez cały okres trwania i rozliczenia Umowy w wykazie, o którym mowa w art.96b ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174, z późn. zm. dalej: Wykaz). 1.7. oświadczenie, że Wykonawca pozostanie w okresie realizacji i rozliczenia umowy zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług i posiada numer NIP. 1.8. oświadczenie dot. zapewnienia legalności przetwarzania przekazanych przez niego danych tj. uzyskania zgód na przetwarzanie jeżeli są wymagane oraz spełnienia obowiązku wynikającego z przepisów o ochronie danych osobowych. 2. Wykonawca, który podczas rundy aukcyjnej przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do przekazania w formie skanów następujących dokumentów: 2.1. aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 z póxn. zm.), 2.2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt 5 ppk 3 opisu warunków udziału w postępowaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do zaproszenia, 2.3. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 złotych. 3. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczęcią imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienie umowy regulującej współprace Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach