Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębu ewidencyjnego Giebło jednostka ewidencyjna Ogrodzieniec

Powiat Zawierciański ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 450 71 00 , fax. 326 721 971
  • Data zamieszczenia: 2019-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański
    ul. Sienkiewicza 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 450 71 00, fax. 326 721 971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej dla obrębu ewidencyjnego Giebło jednostka ewidencyjna Ogrodzieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest założenie osnowy pomiarowej z dokładnością osnowy 3 klasy wraz ze stabilizacją trwałą nadziemną i podziemną pomiar granic wszystkich działek ewidencyjnych z markowaniem palikami oraz pomiar wszystkich budynków z wykorzystaniem operatów technicznych oraz ich skanowanie i poczytanie do bazy numerycznej GEO-INFO: a) Aktualizacje użytków gruntowych w zakresie zabudowań: B, Br oraz pomiar użytków występujących w terenie np. Ls, Lz, w i inne; b) Założenie ewidencji budynków i lokali (pełny pomiar budynków) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; c) Uzgodnienie i ujednolicenie numeracji działek oraz zapisu powierzchni do 0,0001 ha; d) Wyjaśnienie rozbieżności działek ujawnionych miedzy częścią opisową w EGiB, a częścią graficzną w Geo-Info 7 Mapa oraz badanie Ksiąg Wieczystych; e) Przygotowanie wniosków wraz z mapą i wykazem synchronizacyjnym do Ksiąg Wieczystych; f) Uzgodnienie nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej w gminie Ogrodzieniec; g) Opracowanie i wyłożenie projektu modernizacji, aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków; h) Wprowadzenie w bazę EGiB zamierzonych użytków i budynków wraz z wykonanymi opisami osnowy w program obsługujący Wydział Geodezji tj. GEO-Info 7 mapa; i) Treść mapy ewidencyjnej określa Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków; j) Pomiar i uzupełnienie rejestru ewidencji gruntów i budynków o dane o których mowa w art. 20 ust.2 pkt 4 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wyróżniony w ewidencji gruntów i budynków obszar gruntu, w całości lub w części , objęty jest formą ochrony przyrody wskazaną w art. 6 ust. 1 pkt 1-9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody. Pliki do automatycznego zasilenia sytemu GEO-INFO 7 wykonać zgodnie z wymogami systemu tak, aby mogły być one przyjęte przez system informatyczny w postaci obiektowej (odpowiednie relacje, obiekty i rozwarstwienie - musi ono zapewniać jednoznaczną identyfikację elementów podstawowych obiektów: na jednej warstwie nie mogą znajdować się elementy liniowe różnych obiektów czy też elementy tekstowe). Obręb Giebło, Powierzchnia 792 ha, Liczba budynków z mapy 587, liczba budynków ujawnionych w EGiB 10, Liczba działek 1236. Liczba budynków może ulec zwiększeniu o 20% bez zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. Materiały do wykorzystania: Mapa zasadnicza w postaci analogowej. Mapa ewidencji gruntów i budynków w postaci analogowej i rastrowej (PHARE) prowadzonej w programie GEO-Info 7 mapa. Zbiór danych EGiB prowadzony w programie GEO-Info 7 mapa. Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 2/59 na podstawie mapy scaleniowej z 1945r. (brak szkiców polowych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ oraz projekt umowy, który to stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub miejsce pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: 24 miesięcy – 48 miesięcy). Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. 5. Zamawiający na wniosek zainteresowanych wykonawców może przeprowadzić wizję lokalną, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej. W przypadku zgłoszenia wniosku wykonawcy po wyznaczonym już terminie wizji lokalnej - Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin. Zamawiający informuje, iż wizja lokalna ma jedynie charakter poglądowy. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia tj. prac biurowych związanych z kompletowaniem opracowanych materiałów i operatów technicznych; gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. Na wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Pracownikowi przysługuje wynagrodzenie w stałej stawce miesięcznej w wysokości aktualnie obowiązującego wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zapisy w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 7. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71353000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zastosuje tzw. PROCEDURĘ ODWRÓCONĄ: zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy to jest Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1. Do oferty, składanej z wykorzystaniem Formularza ofertowego, którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Rozdziale X SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzory oświadczenia stanowią odpowiednio Załącznik nr 2 i Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), b) Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału XIV – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną