Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MIKROCIĄGNIKA KOMUNALNEGO WRAZ Z POSYPYWARKĄ, PŁUGIEM ŚNIEŻNYM ORAZ KOSIARKĄ BIJAKOWĄ ZBIERAJĄCĄ, POJAZDU UŻYTKOWEGO ORAZ RĘBAKA DO GAŁĘZI .

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MIKROCIĄGNIKA KOMUNALNEGO WRAZ Z POSYPYWARKĄ, PŁUGIEM ŚNIEŻNYM ORAZ KOSIARKĄ BIJAKOWĄ ZBIERAJĄCĄ, POJAZDU UŻYTKOWEGO ORAZ RĘBAKA DO GAŁĘZI .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zakup wraz z dostawą loco baza MZUK mikrociągnika komunalnego wraz z posypywarką, pługiem śnieżnym, oraz kosiarka bijakową, pojazdu użytkowego oraz rębaka do gałęzi dla Działu Botaniczno-Zoologicznego umiejscowionego w Sosnowcu na ul. Armii Krajowej 94. Postępowanie zostało podzielone na trzy części: Część I: zakup wraz z dostawą mikrociągnika komunalnego wraz z posypywarką, pługiem śnieżnym, oraz kosiarka bijakową zbierającą dla Działu Botaniczno-Zoologicznego. WYMAGANIA: 1. Ciągnik powinien być kompletny i gotowy do eksploatacji 2. Ciągnik winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2018. poz. 1990 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim. Ciągnik i ładowacz czołowy muszą być ze sobą kompatybilne, wolne od wad oraz fabrycznie nowe. 3. Wykonawca udzieli min. 24 miesięcy max. 36 miesięcy gwarancji na ciągnik i min. 12 miesięcy max. 24 miesiące gwarancji na osprzęt, licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wszelkie postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych przedmiotu umowy uważa się za bezskuteczne. 4. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze bezusterkowym przedmiotu umowy, przy czym w przypadku wymiany wadliwego przedmiotu umowy (jego elementu lub modułu) na nowy albo dokonania usunięcia istotnej wady (usterki) termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ponownego dostarczenia Zamawiającemu naprawionych rzeczy (odpowiednio przedmiotu umowy, jego elementu lub modułu). 5. Okres gwarancji ulega automatycznie przedłużenia o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia awarii czy usterki. 6. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – teren miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu lub punk serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca podnosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 7. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie droga elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego max. do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. 9. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, dostawy gotowego do eksploatacji ciągnika wraz z osprzętem – do 5 tygodni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 10. Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi ciągnika wraz z osprzętem. Część II: zakup wraz z dostawą pojazdu użytkowego dla Działu Botaniczno-Zoologicznego. WYMAGANIA: 1. Pojazd powinien być kompletny i gotowy do eksploatacji 2. Ciągnik winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2018. poz. 1990 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w języku polskim. 3. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej max 24 miesięcznej gwarancji na oferowany ciągnik licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wszelkie postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych przedmiotu umowy uważa się za bezskuteczne. 4. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – teren miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu lub punkt serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca podnosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 5. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie drogą elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego max. do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, dostawy gotowego do eksploatacji ciagnika – max 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 8. Wykonawca przeszkoli wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi ciągnika. Część III: zakup wraz z dostawą rębaka do gałęzi dla Działu Botaniczno-Zoologicznego. WYMAGANIA: 1. Rębak powinien być kompletny i gotowy do eksploatacji, powinien posiadać homologację. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, dostawy gotowego do eksploatacji rębaka - max. 30 dni od podpisania umowy na koszt Wykonawcy wraz z podstawowym szkoleniem z obsługi sprzętu. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. 3. Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej max 36 miesięcznej gwarancji na oferowany rębak licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wszelkie postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych przedmiotu umowy uważa się za bezskuteczne. 3. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego max. do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. 4. Okres gwarancji ulega automatycznie przedłużenia o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia awarii czy usterki. 5. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – teren Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu lub punk serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca podnosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 6. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie droga elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiąjący nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach