Przetargi.pl
„zakup wraz z dostawą materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na odwodnieniu dróg powiatowych w Otwocku t.j. ul. Matejki, Filipowicza, Kołłątaja, Warszawska, Andriollego/Sosnowa”.

Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Wawerska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7793096/97 , fax. 227 793 781
  • Data zamieszczenia: 2021-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wawerska 8
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7793096/97, fax. 227 793 781
    REGON: 13000085000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgm-otwock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „zakup wraz z dostawą materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na odwodnieniu dróg powiatowych w Otwocku t.j. ul. Matejki, Filipowicza, Kołłątaja, Warszawska, Andriollego/Sosnowa”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „zakup wraz z dostawą materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na odwodnieniu dróg powiatowych w Otwocku t.j. ul. Matejki, Filipowicza, Kołłątaja, Warszawska, Andriollego/Sosnowa”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach