Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 15020000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów ślusarskich dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ślusarskich dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ujętych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Realizacja zadań odbywać się będzie w ramach dostaw sukcesywnych, poprzez dostawy częściowe, wg potrzeb Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i gwarancji określają n/w załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 1 - wykaz materiałów ślusarskich, - Załącznik nr 2 - wzór umowy 4. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu zobowiązany jest do dostarczenia określonych materiałów zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wyładunkiem) zamówione materiały na własny koszt i ryzyko, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00, na wskazane przez Zamawiającego miejsce w jednym z budynków Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wymienionych poniżej: - Budynek G (główny) – al. Niepodległości 162; - Budynek A – ul. Rakowiecka 24; - Biblioteka – ul. Rakowiecka 22 B; - Budynek W – ul. Wiśniowa 41; - Dom Studenta nr 1 Sabinki – al. Niepodległości 147; - Budynek M – ul. Madalińskiego 6/8; - Dom Studenta nr 3 Grosik – ul. Madalińskiego 31/33; - Budynek C – al. Niepodległości 128. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowo-rzeczowych w ramach zamawianego asortymentu, wyspecyfikowanego w wykazie materiałów oraz ceny oferty, a także możliwość ograniczenia zakresu zamawianego asortymentu nie więcej niż o 30%. Zmiany ilościowo-rzeczowe mogą dotyczyć łącznie nie więcej niż 30 % wartości umowy (oznacza to możliwość zamówienia zwiększonych ilości poszczególnych materiałów kosztem zmniejszenia ilości lub niezamówienia innych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów stolarskich - okucia meblowe
Dodano: 2024-04-02 - Dostawa materiałów sanitarnych
Dodano: 2023-09-11 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych oraz elektrycznych na potrzeby remontu wybranych pomieszczeń Oddziału Dolnośląskiego – Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego.
Dodano: 2022-12-12 - „zakup wraz z dostawą materiałów niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na odwodnieniu dróg powiatowych w Otwocku t.j. ul. Matejki, Filipowicza, Kołłątaja, Warszawska, Andriollego/Sosnowa”.
Dodano: 2021-12-03 - „Zakup i montaż zamknięcia wlotu do rurociągu upustu dennego Zbiornika Krzanowice, m. Krzanowice”
Dodano: 2020-08-24 - Dostawa urządzeń i materiałów na potrzeby realizacji zadania pn. „Modernizacja instalacji wraz z pracami ogólnobudowlanymi w hali fizycznej w budynku Reaktora Maria” do Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku
Dodano: 2019-11-28 - Dostawa materiałów sanitarno- hydraulicznych, elektrycznych oraz budowlanych do bieżących konserwacji i napraw dla 42 BLSZ w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2019 r.
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych
Dodano: 2019-05-08 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW REMONTOWYCH ORAZ WYKŁADZIN DLA WIŁ
Dodano: 2019-04-03 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW REMONTOWYCH I WYKŁADZIN DLA WIŁ
Dodano: 2018-11-05