Przetargi.pl
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH POWSZECHNIE DOSTĘPNYCH O USTALONYCH STANDARDACH JAKOŚCIOWYCH NA 2021 ROK

Powiat Miński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, Ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 759 87 00 , fax. 25 759 87 02
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Miński
    Ul. Tadeusza Kościuszki 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 759 87 00, fax. 25 759 87 02
    REGON: 71158178800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW BIUROWYCH POWSZECHNIE DOSTĘPNYCH O USTALONYCH STANDARDACH JAKOŚCIOWYCH NA 2021 ROK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dwie części: CZĘŚĆ I – Zakup i dostawa materiałów biurowych, których wykaz ujęty został w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji CZĘŚĆ II – Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. atramentów, tonerów, tuszy i głowic do drukarek komputerowych, kserokopiarek oraz specjalistycznych i wielkoformatowych urządzeń geodezyjnych i kartograficznych, w tym ploterów. Wykaz przedmiotowych materiałów określony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy w ramach poszczególnych części realizowane będą sukcesywnie w ciągu roku 2020, w terminie do 3 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Asortyment będący przedmiotem niniejszego zamówienia dostarczany będzie do budynku Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim mieszczącego się przy ulicy Kościuszki 3 (I piętro pok. 101 lub 103) oraz do budynku Starostwa zlokalizowanego przy ulicy Konstytucji 3-go Maja 16 (II piętro, pok. 210), zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. W ramach każdej z części zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania przesunięć w rodzaju i ilości zamawianego asortymentu składającego się na daną część. Oznacza to możliwość zwiększenia ilości asortymentu danego rodzaju kosztem zmniejszenia ilości asortymentu innego rodzaju w ramach poszczególnych części zamówienia. Zmiany takie nie mogą powodować wzrostu zaproponowanej przez Wykonawcę ceny brutto za wykonanie danej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach