Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych dla KMP w Sosnowcu w ramach pierwszego wyposażenia oraz szaf metalowych dla CBŚP Katowice

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 270208292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych dla KMP w Sosnowcu w ramach pierwszego wyposażenia oraz szaf metalowych dla CBŚP Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem mebli drewnianych dla KMP w Sosnowcu w ramach pierwszego wyposażenia – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.1 do SWZ. 2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 oraz nr 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ (formularz cenowy), z zastrzeżeniem punktu 4.4 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.4.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.4.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.4.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 4.1 lub pkt 4.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.5 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1, 3.2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w załączniku nr 3.1, 3.2 do SWZ na poziomie +/- 5%.6 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, modelu, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację producenta oferowanego produktu dla zadania nr 1 w załączniku nr 4 (formularz cenowy) i/lub dla zadania nr 2 w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy) . W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu ofertowym i/lub formularzu cenowym „wyrób własny”. W przypadku gdy wykonawca wpisze zamiast „wyrób własny” nawę wykonawcy pod którą jest zarejestrowany wówczas Zamawiający uzna, że jest to wyrób własny tego wykonawcy.7 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu w formularzu ofertowym i/lub cenowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.8 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1, nr 3.2 do SWZ dla każdego zadania oddzielnie oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia dostawy dla poszczególnych pozycjiw zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę. Zaoferowanie gwarancji niższej niż wymagana oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.11. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowyc) załącznik nr 3.1 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1d) załącznik nr 3.2 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2e) załącznik nr 4 – formularz cenowy dla zadania nr 112. Wspólny słownik CPV:44421000-7 – zbrojne lub wzmocnione szafy, 39130000-0 – meble biurowe13. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.15. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą i wniesieniem oraz montażem szaf metalowych dla CBŚP Katowice – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3.2 do SWZ2 Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3.1 oraz nr 3.2 do SWZ stanowią minimalne wymagania Zamawiającego.3 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ (formularz cenowy), z zastrzeżeniem punktu 4.4 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego funkcjonalność pozostanie bez zmian, a cena nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.4.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.4.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty.4.3 Zamawiający zgodę lub jej brak, o których mowa w pkt 4.1 lub pkt 4.2 przekaże w formie pisemnej Wykonawcy.5 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 3.1, 3.2 do SWZ. Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach podanych w załączniku nr 3.1, 3.2 do SWZ na poziomie +/- 5%.6 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, modelu, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację producenta oferowanego produktu dla zadania nr 1 w załączniku nr 4 (formularz cenowy) i/lub dla zadania nr 2 w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy) . W przypadku wyrobu własnego, należy wpisać w formularzu ofertowym i/lub formularzu cenowym „wyrób własny”. W przypadku gdy wykonawca wpisze zamiast „wyrób własny” nawę wykonawcy pod którą jest zarejestrowany wówczas Zamawiający uzna, że jest to wyrób własny tego wykonawcy.7 Brak wpisania modelu i producenta oferowanego asortymentu w formularzu ofertowym i/lub cenowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.8 Asortyment powinien posiadać wymagane w treści załącznika nr 3.1, nr 3.2 do SWZ dla każdego zadania oddzielnie oraz przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.9 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia udzielił gwarancji minimalnej tj. 24 miesiące licząc od dnia dostawy dla poszczególnych pozycjiw zadaniu, dla którego wykonawca składa ofertę. Zaoferowanie gwarancji niższej niż wymagana oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną w tym transport, ponosił Wykonawca.11. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a) załącznik nr 1do SWZ – Formularz ofertowy, b) załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowyc) załącznik nr 3.1 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1d) załącznik nr 3.2 – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2e) załącznik nr 4 – formularz cenowy dla zadania nr 112. Wspólny słownik CPV:44421000-7 – zbrojne lub wzmocnione szafy, 39130000-0 – meble biurowe13. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.15. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach