Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 089 5399876
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Pstrowskiego 28b 28b
10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5346265 w. 22, fax. 089 5399876
REGON: 51075125000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w msc. Lidzbark ul. Nowy Rynek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541 Lubawa - Żuromin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w msc. Lidzbark ul. Nowy Rynek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541 Lubawa - Żuromin w lok od km 28+627 do km 28+761 po stronie lewej. 2. Zamówienie obejmuje zakup wraz z dostawą i rozładunkiem następujących materiałów : - cement portlandzki 35 w workach - 6,50 Mg; - kostka betonowa szara (polbruk), gr. 6 cm typu Holland - 401,60 m2; - kostka betonowa czerwona (polbruk), gr. 6 cm typu Holland - 90,40 m2; - kostka betonowa szara (polbruk), gr. 8 cm typu Holland - 88,00 m2; - krawężnik betonowy o wym. 15x30x100 cm - 224,00 m; - obrzeże betonowe o wym. 8x20 cm - 27,00 m; - wygrodzenia typu U - 12 a olsztyńskie - 12,00 m. Uwaga: 1. W trakcie realizacji zamówienia wielkości dostawy mogą ulec nieznacznej zmianie. 2. Przed rozpoczęciem wykonywania dostawy termin i miejsce należy uzgodnić z Kierownikiem Obwodu Drogowego w Lidzbarku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg formuły spełnia/nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, wg. uwarunkowań art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom i są dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym (np. aprobata IBDiM). Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta składana przez dwa (lub więcej) podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób by zobowiązywała prawnie wszystkie strony. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt 1 i 3 przedkłada ustanowiony pełnomocnik, natomiast dokument wymieniony w pkt. 1 ppkt 2 - przedkłada każdy z podmiotów składających ofertę wspólnie. Uwaga: w przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nieposiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednie porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do realizacji zadania pn.: Budowa chodników i zakup materiałów do budowy chodników, z podziałem na części (2): 1.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów, do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno - prefabrykatów betonowych; 2.Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem materiałów do budowy chodnika w ciągu DW nr 527 w msc. Łączno.
Dodano: 2016-07-21 - Zakup materiałów na potrzeby budowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego (msc. Wielbark i Zabiele)
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywna dostawa materiałów chodnikowych
Dodano: 2016-04-14 - ZDP.7.252.18.2016 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2016-04-08 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do : Zadanie Nr 1 : budowy chodnika w msc. Ełdyty Wielkie w ciągu dr. woj. nr 593; Zadanie Nr 2 : rozbudowy drogi woj. nr 593 w zakresie budowy chodnika zlokalizowanego w msc. Dobre Miasto ul. Jeziorańska na odc. od km 23+888 do km 24+130.
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadań pn. : Zadanie Nr 1 : budowa chodnika w msc. NAPIWODA w ciągu dr. woj. nr 545; Zadanie Nr 2 : remont chodnika w msc. WIELBARK w ciągu drogi woj. nr 508.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wraz z rozładunkiem drogowych prefabrykatów betonowych do realizacji zadania pn. : budowa chodników wraz z zakupem materiałów.
Dodano: 2015-07-24 - ZDP.7.252.37.2015 - DOSTAWA BETONOWYCH ELEMENTÓW DROGOWYCH NA PLAC WSKAZANY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2015-07-08 - zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych niezbędnych do remontu chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 508 w msc. WIELBARK w lok od km 21+965 do km 22+583
Dodano: 2015-06-12 - Zakup materiałów na potrzeby przebudowy chodników na terenie Powiatu Szczycieńskiego
Dodano: 2015-04-09