Przetargi.pl
Dostawa czytników paszportów dla Izby Celnej w Olsztynie na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5232373 , fax. 089 5232278
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5232373, fax. 089 5232278
    REGON: 00051431900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czytników paszportów dla Izby Celnej w Olsztynie na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk czytników paszportów dla Izby Celnej w Olsztynie na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach. Przedmot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 5 Formularz zgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - Formularz zgodności stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl, www.olsztyn.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną