Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku ogłasza przetarg
- Adres: 48200 Prudnik, ul. Legionów
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 4380530 , fax. 0-77 4380545
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku
ul. Legionów
48200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 0-77 4380530, fax. 0-77 4380545
REGON: 53141965300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazprudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem fabrycznie nowych materiałów budowlanych do remontu dachów dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem fabrycznie nowych materiałów budowlanych do remontu dachów dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku w podziale na 4 zadania: zadanie nr 1 - Materiały budowlane - blachodachówka karpiówka; zadanie nr 2 - Materiały budowlane - płyta dachowa warstwowa; zadanie nr 3 - Materiały budowlane - system odprowadzenia wody z dachu; zadanie nr 3 - Materiały budowlane – tarcica drewniana. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 91 ust. 3A ustawy PZP Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie* / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku " 5. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że dostarczany asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełnia wymagania wskazane przez Zamawiającego w formularzu cenowym oraz że jakiekolwiek odstępstwo od wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia będzie podstawą reklamacji dostarczonego asortymentu złożone na formularzu ofertowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia dla każdej pozycji złożone na formularzu cenowym stanowiące załączniki nr 3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3. i/lub 3.4. do SIWZ. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w jakiejś pozycji (pozycjach) zaoferowanej gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia w załączniku nr 3.1. i/lub 3.2. i/lub 3.3. i/lub 3.4. do SIWZ - formularz cenowy, że udziela gwarancji minimalnej wskazanej w kolumnie 8 dla danej pozycji 7. Oświadczenie dot. terminu realizacji przedmiotu zamówienia złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 8. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku podania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, zamówienie zrealizuje w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 grudnia 2017 r. złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 9. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
Dodano: 2020-09-04 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
Dodano: 2020-08-20 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-03-26 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce"- postępowanie 3/II/WMH/2018
Dodano: 2018-03-22 - "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 3/WMH/2018"
Dodano: 2018-03-14 - Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-03-12 - Dostawa materialów ogólnobudowlanych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2018-01-31 - Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych materiałów budowlanych do remontu dachu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku
Dodano: 2017-12-01 - Dostawa materiałów elektrycznych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2017-11-24