Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 48200 Prudnik, ul. Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 363 884 , fax. 774 363 884
- Data zamieszczenia: 2018-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Piastowska 42
48200 Prudnik, woj. opolskie
tel. 774 363 884, fax. 774 363 884
REGON: 53054072000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbkprudnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materialów ogólnobudowlanych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów ogólnobudowlanych na potrzeby rozbudowy i przebudowy budynku po byłej szkole w Prudniku przy ul. Traugutta 10. Szczegółowy wykaz materiałów budowlanych zawiera dział III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powyżej). UWAGA: W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Ewentualne pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
Dodano: 2020-09-04 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach w ramach zadania : "Zmniejszenie zużycia energii w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie Filia w Branicach poprzez kompleksową termomodernizację, wymianę oświetlenia i montaż pompy ciepła"
Dodano: 2020-08-20 - SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, KIETRZ I BLISZCZYCE/ W OKRESIE DO 31 GRUDNIA 2019 R.
Dodano: 2019-07-12 - Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-03-26 - Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce"- postępowanie 3/II/WMH/2018
Dodano: 2018-03-22 - "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych na potrzeby realizacji inwestycji "Przebudowa remizy strażackiej w Starej Jamce" - postępowanie 3/WMH/2018"
Dodano: 2018-03-14 - Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2018-03-12 - Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych materiałów budowlanych do remontu dachu dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku
Dodano: 2017-12-01 - Dostawa materiałów elektrycznych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa materiałów ogólnobudowlanych realizowana w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa budynku po byłej szkole wraz ze zmianą sposobu jego użytkowania na potrzeby ośrodka pomocy społecznej w budynku przy ul. Traugutta 10 w Prudniku"
Dodano: 2017-11-22