Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
ul. Dworcowa 55 55
05-070 Sulejówek
tel. 022 7606201, fax. 022 7606213 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego (rok produkcji 2009) dla Straży Pożarnej w Sulejówku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego (rok produkcji 2009) dla Straży Pożarnej w Sulejówku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2/ zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówienia na co najmniej trzy sztuki pojazdów typu analogicznego z oferowanym (łącznie w jednym zamówieniu lub oddzielnie), oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienie / zamówienia zostały zrealizowane należycie; 3/ spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1/ wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dane techniczne wraz z opisem wyposażenia oferowanego samochodu wg Załącznika 1 do SIWZ; 2/ dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5/ wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 6/ świadectwo dopuszczenia CNBOP dla oferowanego pojazdu; 7/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień na co najmniej trzy sztuki pojazdów typu analogicznego z oferowanym (łącznie w jednym zamówieniu lub oddzielnie), oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienie / zamówienia zostały zrealizowane należycie; 8/ dokumentację fotograficzną i rysunki techniczne oferowanego pojazdu; 9/ koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.: ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZATOLINIE
Dodano: 2016-07-22 - ZAKUP LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO DLA OSP FRYSZTAK
Dodano: 2015-08-19 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Frysztak
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa 1 sztuki średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 z funkcją do ograniczania stref skażeń oraz działań ratownictwa chemiczno-ekologicznego i działań gaśniczych dla OSP Łążyn
Dodano: 2013-08-21 - Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Czołkach.
Dodano: 2013-05-23 - Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4 typ GBA 2,5/16 na cele ochrony przeciwpożarowej dla jednostek ochrony przeciwpożarowej - OSP Mokobody
Dodano: 2011-07-27 - ZAKUP SAMOCHODÓW RATOWNICZO - GAŚNICZYCH DLA OSP ŁYSZKOWICE ORAZ OSP STACHLEW
Dodano: 2010-08-03 - Wsparcie systemu ratowniczo-gaśniczego Gminy Gidle poprzez zakup pojazdu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Gidle
Dodano: 2010-02-08 - Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Sitnie
Dodano: 2009-06-05 - Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z ograniczonym wyposażeniem na podwoziu z napędem 4x4 z funkcją ograniczania stref skażeń.
Dodano: 2009-05-28