Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4 typ GBA 2,5/16 na cele ochrony przeciwpożarowej dla jednostek ochrony przeciwpożarowej - OSP Mokobody

Urząd Gminy Mokobody ogłasza przetarg

  • Adres: 08-124 Mokobody, Plac Chreptowicza 25
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 025 6411323
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Mokobody
    Plac Chreptowicza 25 25
    08-124 Mokobody
    tel. 025 6411323
    REGON: 00053637300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego, pożarniczego, ratowniczo -gaśniczego z napędem 4x4 typ GBA 2,5/16 na cele ochrony przeciwpożarowej dla jednostek ochrony przeciwpożarowej - OSP Mokobody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo gaśniczego z napędem 4x4 typ GBA 2,5 16 na cele ochrony przeciwpożarowej dla jednostek ochrony przeciwpożarowej OSP Mokobody Samochód musi posiadać Świadectwo Dopuszczenia Wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie, Świadectwo dopuszczenia wymagane jest na dzień składania ofert. L.P WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO WYMAGANIA PODSTAWOWE 1.1 Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych 1.2Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846 1 oraz PN EN 1846 2 1.3 Pojazd powinien spełniać wymagania techniczno użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej-Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r , i Rozporządzenie zmieniające Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010r 1.4 Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą, świadectwo dopuszczenia ważne na dzień składania ofert 1.5 Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia II. PARAMETRY TECHNICZNO UŻYTKOWE 2.1 Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo gaśniczej (pojazd z załogą ,pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć: 14 000kg 2.2 Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania maks. 18m 2.3 Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM Należy podać rzeczywiste parametry w odniesieniu do wymagań minimalnych III. PODWOZIE Z KABINĄ 3.1 Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2011. 3.2 Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym 4 x 4 uterenowiony z : przekładnią rozdzielczą umożliwiającą wybór przełożenia szosowego lub terenowego, stałym napędem osi tylnej,stałym napędem osi przedniej z możliwością odłączenia napędu , blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu,blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu . Na osi przedniej w koła pojedyncze , na osi tylnej w koła podwójne 22,5. Pojazd wyposażony w hamulce bębnowe przedniej i tylnej osi. 3.3 Samochód wyposażony w: system ABS z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie,immobilizer, 3.4 Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę emisji spalin- Euro 5 z zastosowaniem czynnika AdBlue. Dopuszcza się inne równorzędne rozwiązania w których nie zachodzi konieczność zastosowania czynnika AdBlue. Silnik wyposażony w mechanizm ułatwiający hamowanie silnikiem 3.5 Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Zawieszenie osi tylnej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów. Dopuszcza się pneumatyczne zawieszenie osi tylnej z możliwością regulacji. 3.6 Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w :zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny,elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy,elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy, lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane(główne i szerokokątne), lusterko wspomagające krawężnikowe z prawej strony, lusterko wspomagające dojazdowe, przednie, wywietrznik dachowy, lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu, klimatyzację, indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy, składany lub uchylny blat roboczy do sporządzania dokumentacji operacyjnej, oraz wydzielone miejsce na jej przechowywanie, niezależny układ ogrzewania , umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku, reflektor szperacz na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony kabiny, poręcz do trzymania w tylnej części kabiny, schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny na podręczny i pomocniczy sprzęt. Kabina pojazdu wydłużona wyposażona dodatkowo w cztery uchwyty na aparaty powietrzne, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń , które muszą spełniać poniższe warunki: odblokowanie każdego aparatu indywidualne, dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu czy na postoju; uchwyty na aparaty powietrzne nie powinny ograniczać przestrzeni załogi, uchwyty aparatów umożliwiające mocowanie aparatów powietrznych z butlą stalową oraz kompozytową. 3.7 Fotele w kabinie wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. 3.8 W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136 174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu; radio z odtwarzaczem CD; podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem. 3.9 Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie: sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów; sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu; sygnalizacja załączonego gniazda ładowania; główny wyłącznik oświetlenia skrytek, sterowanie zraszaczami; sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy; kontrolka włączenia autopompy; wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku; wskaźnik niskiego ciśnienia; wskaźnik wysokiego ciśnienia; 3.10 Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik o mocy min. 100W Lampa zespolona z napisem STRAŻ z lampami LED umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu. oraz cztery niebieskie lampy LED umieszczone po dwie sztuki po obu bocznych stronach zabudowy pojazdu w górnej części. Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału także poprzez klakson pojazdu. Lampa (belka) zespolona i pojedyncza z zabezpieczeniem ochronnym dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu. oraz fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia. 3.11 Instalacja elektryczna 24 V wyposażona w główny wyłącznik prądu. 3.12 Moc alternatora (min) i pojemność akumula?torów musi zapewnić pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymal?nym obciążeniu 3.13 Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów pojazdu z zewnętrznego źródła ~230V, z gniazdem przyłączeniowym, umieszczonym po lewej stronie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. W kabinie kierowcy sygnalizacja podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. 3.14 Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej 3.15 Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). 3.16 Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy 3.17 Wylot spalin pomiędzy osiami pojazdu po lewej stronie nie skierowany na stanowiska obsługi urządzeń 3.18 Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy uniwersalny do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia wraz z elektrycznym i pneumatycznym gniazdem przyłączeniowym. 3.19 Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych i terenowych 3.20 Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe 3.21 Kolory samochodu: elementy podwozia, rama w kolorze czarnym, błotniki i zderzaki w kolorze białym, żaluzje skrytek w kolorze naturalnym aluminium, kabina, zabudowa w kolorze czerwonym RAL 3000. IV ZABUDOWA POŻARNICZA 4.1 Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3200mm Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej Po trzy skrytki na bokach pojazdu i jednej tylnej (w układzie 3+3+1) pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana osłona ochronno-maskująca z mechanizmem blokującym. 4.2 Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy dostęp do sprzętu. Musi być zainstalowany podest otwierany nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. 4.3 Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 4.4 Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie , podwójne listwyLED, umieszczone pionowo po obu stronach przy krawędzi skrytek, włączane automatycznie po otwarciu żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. 4.5 Skrytki otwierane przez podesty wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. 4.6 Wymagane oświetlenie pola pracy wokół samochodu (oświetlenie składające się z lamp bocznych i zewnętrznych listew LED) zapewniającą bezpieczną pracę w warunkach słabej widoczności. Pojazd wyposażony w oświetlenie powierzchni dachu. Oświetlenia włączane z przedziału autopompy 4.7 Sprzęt rozmieszczony w skrytkach grupowo w zależności od przeznaczenia z zachowaniem ergonomii. Szczegóły dotyczące rozmieszczenia, montażu i mocowania sprzętu oferent uzgodni z zamawiającym. 4.8 Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z wnętrza. 4.9 Skrytki wyposażone w szuflady i wysuwane tace automatycznie blokujące się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej posiadające zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem. Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu powinny posiadać oznakowanie ostrzegawcze. 4.10 Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek w zależności od potrzeb. 4.11 Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi wodo i pyłoszczelnymi wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji ; typu rurkowego 4.132 Konstrukcja uchwytów, klamek wszystkich urządzeń będących na wyposażeniu samochodu, tac, szuflad umożliwiająca ich obsługę w rękawicach. 4.13 Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym .Balustrada ochronna boczna dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa , o wysokości min 80 mm 4.14 Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt (widły, łopaty, szpadle itp.) oraz uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami, uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice. Rozmiary skrzyni oraz rozmieszczenie i mocowanie sprzętu oferent uzgodni z zamawiającym. 4.15 Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie 4.16 Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym 4.17 Zbiornik wody o pojemności 2,5 m3, wykonany z materiałów kompozytowych Tolerancja pojemności ?1% Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie postoju i jazdy. Zbiornik wyposażony w falochrony i właz rewizyjny. 4.18 Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75 Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito wychwytujące zanieczyszczenia wody. Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania: montaż automatycznego zaworu napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. 4.19 Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności 10% pojemności zbiornika wodnego. Tolerancja pojemności ?1% Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. 4.20 Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy autopompy. 4.21 Autopompa zamontowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi 4.22 Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia: wydajność , min. 2500 l min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m, wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l min przy ciśnieniu 40 bar, Należy podać parametry autopompy zgodne ze CMBOP 4.23 Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach. wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia, działka wodno pianowego, zraszaczy . Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu. Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek.; z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy 4.24 Na wlocie ssawnym autopompy , zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. 4.25 W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno sterownicze pracy pompy: manowakuometr, manometr niskiego ciśnienia, manometr wysokiego ciśnienia, wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, miernik prędkości obrotowej wału pompy, wyłącznik silnika pojazdu, kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik, kontrolka włączenia autopompy, licznik motogodzin pracy autopompy. Ponadto musi być zamontowane: sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy, sterownie automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną, sterowanie ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy , schemat układu wodno pianowego. 4.26 W przedziale pracy autopompy, muszą być zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym 4.27 Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym, 4.28 Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Sterowania ogrzewaniem przedziału autopompy z kabiny kierowcy. 4.29 Wszystkie elementy układu wodno pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. 4.30 Konstrukcja układu wodno pianowego umożliwiająca jego całkowite odwodnienie. 4.31 Działko wodno pianowe DWP16 o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany . Wydajność działka od 800 do 1600 l min. Przy podstawie działka zamontowany ręczny zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno pneumatycznym 4.32 Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. 4.33 Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy: dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią, dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu. Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych), sterowania zraszaczami z kabiny kierowcy. 4.34 Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000W ): wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów min. 5 m., obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0? ÷ 135? w obie strony, sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi. , stopień ochrony minimum IP55 , złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania , zamontowana automatyczna funkcja złożenia masztu, w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu , oprócz ręcznego, wymagane także bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 20m). V.WYPOSAŻENIE 5.1 Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 1 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, 5.2 Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych Edycja druga marzec 2006 Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia: sprzęt posiadany przez Zamawiającego zostanie dostarczony do Wykonawcy celem zamontowania w samochodzie. 5.3 Samochód należy doposażyć w: z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum 7ton wraz z pokrowcem, agregat prądotwórczy jedno trójfazowy o mocy min 5,0kVA do zasilania najaśnic masztu i kilku urządzeń jednocześnie pracujących. Agregat w wykonaniu IP54. VI. OZNACZENIE 6.1 Wykonanie napisów na drzwiach kabiny OSP plus nazwa oraz numery operacyjne na zabudowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. VII. OGÓLNE 7.1 Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące Na nadwozie pożarnicze min. 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY nie wymaga złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mokobody.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach