Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
- Data zamieszczenia: 2019-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
Plonów 22/I
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 291 79 22
REGON: 27681549000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ DWÓCH SZTUK TRAKTORÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM (ROZSIEWACZEM I PŁUGIEM ŚNIEŻNYM) DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zakup wraz z dostawą loco baza MZUK Sosnowiec 2 traktorów komunalnych wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg komunalnego wraz z osprzętem do zimowego utrzymania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu: „Oświadczenie o spełnianiu parametrów oferowanego pojazdu” stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. Traktory powinny być kompletne i gotowe do eksploatacji. Traktory powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym oraz warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz powinny posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. Traktory wraz z osprzętem muszą być ze sobą kompatybilne, wolne od wad oraz fabrycznie nowe, rok produkcji 2018. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w „oświadczeniu o spełnianiu parametrów oferowanych traktorów”, zostaną odrzucone. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane traktory nie krótszej niż 2 lata i nie dłuższej niż 3 lata, licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych przedmiotu umowy uważa się za bezskuteczne. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po odbiorze bezusterkowym przedmiotu umowy, przy czym w przypadku wymiany wadliwego przedmiotu umowy (jego elementu lub modułu) na nowy albo dokonania usunięcia istotnej wady (usterki) termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ponownego dostarczenia Zamawiającemu naprawionych rzeczy (odpowiednio przedmiotu umowy, jego elementu lub modułu). Okres gwarancji ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia awarii czy usterki. Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. Miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji teren Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu lub punkt serwisowy Wykonawcy. W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie i przesyłane droga e-mailową do Wykonawcy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Wykonawca, który nie jest producentem winien posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Czas reakcji serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego max. do 3 dni od daty zgłoszenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy od 135 do 150 KM wraz z przyczepą skorupową na potrzeby oczyszczalni w Koszęcinie
Dodano: 2024-02-27 - ZAKUP I DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach
Dodano: 2023-11-24 - „Zakup i dostawa ciągnika rolniczego o mocy minimalnej od 95 KM na potrzeby Gminy Koszęcin”
Dodano: 2023-09-14 - „Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze”
Dodano: 2021-01-22 - Dzierżawa sprzętu do konserwacji zieleni na terenie Miasta Zabrze
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa nowego ciągnika rolniczego dla Gminy Goleszów
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa sprzętu na potrzeby MZDIM Bytom w 2020 r. (Zaplecze Techniczne)
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa sprzętu do odśnieżania boiska i utrzymania terenów zielonych wokół COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa sprzętu do odśnieżania boiska i utrzymania terenów zielonych wokół COS-OPO w Szczyrku
Dodano: 2020-11-05