Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 41700 Ruda Śląska, Ul. Wolności
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 12 68 , fax. 32 248 12 68
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1
Ul. Wolności 43
41700 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 12 68, fax. 32 248 12 68
REGON: 36205616400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp1.bipinfo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PLACÓWKA OŚWIATOWA SAMORZĄDU RUDA ŚLASKA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części- pakiety 1) różne art. spożywcze (pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryby) 2) mięso, wędliny. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6:00 do 7:30, przy czym do Magazynu przy ul. Wolności 43 do godz. 7:00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienie (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej, najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.08.2019r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia w Miejskim Przedszkolu nr 7 oraz z wyłączeniem lipca w Miejskim Przedszkolu nr 38). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WERYFIKACJA OŚWIADCZEŃ I ZAŚWIADCZEŃ DOŁĄCZONYCH DO SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń- na formularzu oferty- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo także może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-18 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 – I/2024
Dodano: 2024-05-21