Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 41700 Ruda Śląska, Ul. Wolności
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 248 12 68 , fax. 32 248 12 68
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Miejskich Przedszkoli nr 1
Ul. Wolności 43
41700 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 248 12 68, fax. 32 248 12 68
REGON: 36205616400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp1.bipinfo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PLACÓWKA OŚWIATOWA SAMORZĄDU RUDA ŚLASKA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Zespołu Miejskich Przedszkoli nr 1 z magazynami w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe pogrupowane zostały w następujące części – pakiety: 1) różne art. spożywcze,(pieczywo, warzywa i owoce, nabiał i tłuszcze, ryba) 2) mięso, wędliny Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie rano, zawsze w godzinach od 6.00 do 7.30, przy czym do Magazynu przy ul. Wolności 43 do godz. 7.00 każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia (pisemnie, faksem lub telefonicznie), określającego ilość oraz rodzaj artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej, w Miejskim Przedszkolu nr 38 przy ul. Astrów 5 oraz Miejskim Przedszkolu nr 7 przy ul. Wolności 43 w Rudzie Śląskiej., najpóźniej następnego dnia po złożeniu zamówienia. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy, jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się, iż podane powyżej ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy, do 31.12.2018 r. (z wyłączeniem lipca i sierpnia w Miejskim Przedszkolu nr 38 oraz z wyłączeniem sierpnia w Miejskim Przedszkolu nr 7) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WERYFIKACJA OŚWIADCZEŃ I ZAŚWIADCZEŃ DOŁĄCZONYCH DO SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-18 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 9 w Chorzowie, ul. Omańkowskiej 9 – I/2024
Dodano: 2024-05-21