Miejskie Przedszkole nr 30 im. Bajkowej Krainy ogłasza przetarg
- Adres: 41-711 Ruda Śląska, ul. E. Kokota
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 24 21 353
- Data zamieszczenia: 2020-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole nr 30 im. Bajkowej Krainy
ul. E. Kokota 174
41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 32 24 21 353
REGON: 27150833000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mp30.bipinfo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22, w Szkole Podstawowej nr 11 przy ul. Bielszowickiej 108 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy z magazynami: w siedzibie głównej przy ul. Edmunda Kokota 174, w Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 oraz w Szkole Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 w Rudzie Śląskiej. Artykuły żywnościowe zostały pogrupowane w następujące pakiety; 1. Warzywa i owoce, 2. Różne artykuły spożywcze (pieczywo, nabiał i tłuszcze, ryba), 3. Mięso i wędliny. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie codziennie według potrzeb Zamawiającego, w godzinach od 6:00 do 7:00, każdorazowo na podstawie wcześniejszego zamówienia 9isemnie, mailem lub telefonicznie), określającego ilość, rodzaj: warzyw i owoców, artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin z możliwością weryfikacji dzień poprzedzający. Dostawa winna nastąpić do magazynu żywnościowego Zamawiającego, znajdującego się w Rudzie Śląskiej przy ulicy Edmunda Kokota 174, do budynku Miejskiego przedszkola nr 30 im. Bajkowej Krainy do godziny 6:00, do budynku Szkoły Podstawowej nr 17 przy ul. Szkolnej 22 do godziny 6:30, do budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ulicy Bielszowickiej 108 do godziny 7:00. Każda dostawa dokonywana jest na koszt Wykonawcy jego własnym transportem, przystosowanym do tego celu, zgodnie z wszelkimi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zastrzega się iż podane ilości artykułów żywnościowych są ilościami orientacyjnymi, szacowanymi przez Zamawiającego na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb. Termin realizacji zamówienia sukcesywnie od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż 01.01.2021) do 31.07.2021r. Zamawiający będzie składał zapotrzebowanie w zależności od faktycznych potrzeb co oznacza, że podane ilości mogą ulec zmianie. Szczegółowy opis zamówienia podany w załączniku do SIWIZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje bez zastrzeżeń, na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1.1, 1.2, 1.3. Pełnomocnictwo ustawione do reprezentowania Wykonawcy/ców ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy dołączyć w oryginale, bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo także może wynikać w dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Klauzura RODO - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Rozdz. 13 ust. 3.2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa żywności dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2024-03-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku (2).
Dodano: 2024-02-26 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego Nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych i Ekologicznych im. St. Morawskiego w Brynku.
Dodano: 2024-02-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Boniowicach, ul. Gliwicka 6, w roku 2024
Dodano: 2024-01-27 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
Dodano: 2024-01-25 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego im. Kornela Makuszyńskiego w Kalei
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2024.
Dodano: 2024-01-14 - Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Bytomiu
Dodano: 2024-01-06