Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filia w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 przetarg II

Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Strażacka 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4613480 , fax. 077 4613480
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Filią w Leśnicy
    ul. Strażacka 8 8
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4613480, fax. 077 4613480
    REGON: 00031049100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filia w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Strzelcach Op. z filią w Szymiszowie i filią w Leśnicy ul. Strażacka 8 wg następującego asortymentu : część I - załącznik nr 5 : Chrzan słoik - 30szt, Dżem słoik 300g - 1200szt, fasola czerwona puszka 400g - 30szt, fasola Jaś 400g-140szt, groszek konserwowy puszka 400g - 30szt, groch łuskany połówki 400g - 140szt, koncentrat pomidorowy 30% 200g- 420szt, kukurydza puszka 400g - 30szt, miód sztuczny 220g - 15 szt , miód naturalny słoik 220g - 15 szt, orzech włoski mielony 100g - 20 szt, rodzynki 100g - 12 szt, rodzynki 200g - 12 szt, seler konserwowy słoik 300g - 30 szt, wiórki kokosowe 100 g - 35 szt , część II - załącznik nr 6 : cukier waniliowy -16g - 50 szt, cynamon 20g - 30 szt,czosnek granulowany 15g - 210 szt, herbata ekspresowa 100g - 90 opak.,herbata ekspresowa miętowa 50g - 30 opak. , herbata granulowana czarna 100g -1250 opak., herbata granulowana czarna 90g -470 opak., herbata granulowana czarna 80 g - 500 opak., herbata owocowa ekspresowa 50g - 30 opak., kakao 100g - 60 szt., kakao 200g - 60 szt , kawa naturalna 500g - 4 szt, kawa zbożowa 150g - 60 szt , kminek 20g - 30 szt, kwasek cytrynowy 20g - 350 szt , liść laurowy 10g - 210szt, majeranek 10g - 140szt, majonez 250g słoik - 60szt, majonez 500g słoik - 60szt, musztarda 180g - 300 szt , musztarda 900g - 90 szt , ocet spirytusowy 10% butelka 0,5l - 60 szt, ocet spirytusowy 10% butelka 1l - 90 szt , olej spożywczy 1l - 300 szt , olej spożywczy 3l - 200 szt , papryka słodka mielona 15g - 70 szt , pieprz naturalny mielony 20g - 120 szt , pieprz naturalny mielony 50 g - 130 szt, proszek do pieczenia 36g - 30 szt , przyprawa do flaków 20 g - 45 szt , przyprawa do pierników 50g - 30 szt ,soda oczyszczona 40 g - 20 szt , sól spożywcza jodowana 1 kg - 420 kg , suchary b/cukru 285g - 150 opak., suchary delikatesowe 290g - 100 opak., ziele angielskie 15g - 210 szt , żelatyna spożywcza 50g - 120 szt , część III - załącznik nr 7 : pasztet drobiowy 130g w foremkach - 190 szt, pasztet drobiowy 160g w puszkach - 130 szt. , pasztet drobiowy 200g słoik - 1050 szt , szynka mielona 110g foremka jednorazowa - 290 szt. , szynka mielona 115g foremka jednorazowa - 290 szt., szynka mielona 125g foremka jednorazowa -300szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz załączniki od nr 5 do załącznika nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1 rozdziału nr 5, 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie badania złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 4) Realizacja zamówienia będzie następować zgodnie z zasadami: - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment własnym transportem do DPS Filia Szymiszów ul. Strzelecka 2 magazyn, - asortyment zamawianej dostawy będzie uzgadniany sukcesywnie telefonicznie co najmniej na dwa dni przed dostawą, - wykonawca zapewnia dobrą jakość towaru, - magazynier obecny przy odbiorze przedmiotu zamówienia lub inna osoba ją zastępująca (ważenie, liczenie, sprawdzenie jakości towaru,), - wykonawca gwarantuje niezmienną cenę przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, - Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania umowy w całości, - fakturowanie odbywać się będzie każdorazowo po dostawie, 5) Wykonawca powinien złożyć ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wykonawca gwarantuje spełnić wymagane normy jakościowe oraz dostarczyć asortyment w stanie świeżym i w początkowym okresie gwarancji, 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamówionego asortymentu do 20% wartości umowy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości niewykorzystania ilości objętej umową oraz możliwości zmiany wybranych pozycji w ramach niewykorzystanego asortymentu objętego umową i wartością umowy. 9) DPS dopuszcza zmianę warunków realizacji umowy jedynie w zakresie zmiany ilości dostaw - poprzez ich zmniejszenia, bądź zwiększenia przy uwzględnieniu bieżących potrzeb DPS: a) w przypadku konieczności zwiększenia ilości asortymentu, DPS składa Wykonawcy wykaz asortymentu, oraz ilość tegoż asortymentu, która będzie objęta zwiększeniem - zmiana warunków dochodzi do skutku w wypadku, gdy Wykonawca w terminie do siedmiu dni potwierdzi dostawę zwiększonej ilości asortymentu po cenach określonych w umowie. b) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości asortymentu, DPS składa Wykonawcy wykaz asortymentu oraz ilość tego asortymentu, która będzie objęta zmniejszeniem w terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym terminem dostawy. Sprawdzenie spełniania warunków j.w. odbywać się będzie poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA - załącznik nr 1, b) Dane dotyczące wiarygodności prawnej, ekonomicznej i technicznej Wykonawcy: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - załącznik nr 2 (przedkłada Wykonawca), c) Oświadczenie Wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, d) Wypełniony i podpisany wzór umowy (wypełnić w miejscach przeznaczonych dla wykonawcy) - załącznik nr 4. e) Załączniki od 5 do 7 - szczegółowa wycena artykułów spożywczych. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 6 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta, załączniki od 1 do 7 stanowią integralną część dokumentacji przetargowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.strzelceopolskie.cyb.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach