Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą 2 sztuk przyczep wywrotek fabrycznie nowych o trójstronnym wywrocie skrzyni ładunkowej do Nadleśnictwa Oleszyce

Nadleśnictwo Oleszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 37-630 Oleszyce, ul. Zielona 4B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 048 16 63 15 006 , fax. 048 16 63 15 665
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Oleszyce
    ul. Zielona 4B 4B
    37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie
    tel. 048 16 63 15 006, fax. 048 16 63 15 665
    REGON: 65001660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą 2 sztuk przyczep wywrotek fabrycznie nowych o trójstronnym wywrocie skrzyni ładunkowej do Nadleśnictwa Oleszyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 sztuk przyczep wywrotek fabrycznie nowych o trójstronnym wywrocie skrzyni ładunkowej o następujących danych technicznych: 1. Ładowność techniczna 6 000 kg . 2. Prędkość techniczna dopuszczalna (km na h) - 40 . 3. Prędkość homologacyjna (km na h) - 40 . 4. Masa własna (kg) 2 150 . 5. Zestaw kołowy 2 osie . 6. Rozmiar ogumienia 14/65x16 14PR . 7. Długość skrzyni ładunkowej (m) 4,01 . 8. Szerokość skrzyni ładunkowej (m) 2,06 . 9. Wysokość skrzyni z nadstawą (m) 0,5+0,5 . 10. Pojemność skrzyni z nadstawą (m3) 8,3 . 11. Długość całkowita (m) 5,80 . 12. Szerokość całkowita (m) 2,35 . Wyposażenie dodatkowe: 1. Koło zapasowe o wymiarach 14 65x16 14PR + uchwyt mocujący. 2. Tylny zaczep o sile uciągu 16 t. Przyczepy winne posiadać zawieszenie osi oparte na resorach parabolicznych dwu piórowych. Burty przyczep powinny być wykonane z walcowanych profili stalowych o grubości 2,5mm i lakierowane techniką proszkową w kolorze zielonym. Ponadto wymagane są: 1. gwarancja na przyczepy minimum 2 lata, 2. świadectwo homologacji, 3. punkty serwisowe oddalone od siedziby Zamawiającego maksymalnie do 25 km, umowa serwisowa dostawcy z punktem serwisowym winna stanowić załącznik do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342233700
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-09-03 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o/Jarosław 11 2030 0045 1110 0000 0077 3870 b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Udzielenie gwarancji na minimum 2 lata Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 i 24 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/oleszyce
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną