Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Kazimierza Jagiellończyka 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 788 13 11 , fax. 017 788 36 07
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
ul. Kazimierza Jagiellończyka 3 3
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. 017 788 13 11, fax. 017 788 36 07
REGON: 00003714400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zstmielec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa frezarki edukacyjnej wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest fabrycznie nowa frezarka EMCO Concept Mill 55,3 osiowa obrabiarka edukacyjna, która umożliwia kształcenie w zakresie obsługi i programowania obrabiarek CNC w warunkach zbliżonych do przemysłowych posiadająca możliwość sterowania obrabiarek w więcej niż jednym systemie przemysłowym.Obrabiarka ta charakteryzuje się niżej wymienionymi parametrami: - Sterowanie w systemie Sinumerik , Fanuc i Heidenhain - Osłonięta przestrzeń robocza - Dysk z danymi maszyny - Magazyn narzędziowy sterowany pneumatycznie - Zakres ruchu w osiach X/Y/Z[mm]190/140/260 - Posuw w osiach X/Y/Z 2m/min - Oprogramowanie sterujące EMCO Win NC SINUMERIK 810/840 D , licencja maszynowa -Oprogramowanie 3 - wymiarowej grafiki EMCO 3D-View- frezowanie, licencja maszyny i licencja pojedyncza - Imadło maszynowe - Uchwyt narzędziowy ( oprawka pod tuleje ESX25) - Zestaw oprawek narzędzi ESX25/2-14 - Uchwyt narzędziowy (do głowicy frezarskiej) - Uchwyt narzędziowy do gwintowników M5, M6 - Czujnik zegarowy - Wskaźnik krawędzi - Kółko ręczne - Sprężarka powietrza ( 8bar, wydajność 50l / min , 230V /50Hz , 0,34 KW, cicha praca do 40 db) wraz z wyposażeniem Lub inna frezarka spełniająca powyższe parametry. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium ceny - waga 100%. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego wykonawcy, którego oferta spełnia warunki SIWZ. Nie prowadzi się żadnych negocjacji w sprawie ceny. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 1.1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 1.1.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu,wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstmielec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa obrabiarki do frezowania i realizacji badań zgrzewania tarciowego z przemieszaniem (FSW)
Dodano: 2015-02-18 - Dostawa wyposażenia do Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli realizowana w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat stalowowolski- VI
Dodano: 2014-03-14