Przetargi.pl
Zakup wraz z dostarczeniem komputerów typu All In One oraz komputerów osobistych

Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 695 21 30 , fax. 22 695 21 33
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
    ul. Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 695 21 30, fax. 22 695 21 33
    REGON: 14273498200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.co.kprp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostarczeniem komputerów typu All In One oraz komputerów osobistych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem komputerów zintegrowanych All In One oraz komputerów osobistych (zwanych dalej „Sprzętem”) na potrzeby Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP (zwanego dalej „Zamawiającym”), według następującego podziału na części: a) część I - Komputery zintegrowane All In One, b) część II - Komputery osobiste. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2) Prawo opcji: Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie części I i II oddzielnie, zgodnie z art. 34 ust 5 ustawy Pzp, polegającego na zwiększeniu ilości realizowanych dostaw, w ramach, którego zakłada iż: 1. szacowana maksymalna liczba komputerów w ramach prawa opcji w zależności od części zamówienia będzie wynosiła: a) Część I – komputery zintegrowane All In One - Nazwa Wyrobu: Zestaw komputerowy typu All in One, Maksymalna liczba sztuk: 17, Liczba sztuk w dostawie: 17, Termin realizacji: dostawa zostanie zlecona nie wcześniej niż termin ostatniej dostawy danego Sprzętu z zamówienia podstawowego oraz nie później niż do 30 października 2020 r. Dostawa w ramach prawa opcji będzie realizowana w ciągu 20 dni roboczych od wysłania pisemnego zlecenia. b) Część II – komputery osobiste - Nazwa Wyrobu: Notebook, Maksymalna liczba sztuk: 6, Liczba sztuk w dostawie: 6, Termin realizacji: dostawa zostanie zlecona nie wcześniej niż termin ostatniej dostawy danego Sprzętu z zamówienia podstawowego oraz nie później niż do 30 października 2020 r. Dostawa w ramach prawa opcji będzie realizowana w ciągu 20 dni roboczych od wysłania pisemnego zlecenia. Nazwa Wyrobu: Ultrabook, Maksymalna liczba sztuk: 6, Liczba sztuk w dostawie: 6, Termin realizacji: dostawa zostanie zlecona nie wcześniej niż termin ostatniej dostawy danego Sprzętu z zamówienia podstawowego oraz nie później niż do 30 października 2020 r. Dostawa w ramach prawa opcji będzie realizowana w ciągu 20 dni roboczych od wysłania pisemnego zlecenia. 2. prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, dostawy dla każdej części będą realizowane jednorazowo na podstawie pisemnego zlecenia, w terminach określonych ust. 1 powyżej; 3. ceny jednostkowe dotyczące zamówień w ramach prawa opcji będą tożsame z cenami jednostkowymi dotyczącymi zamówienia podstawowego, określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ - Charakterystyka sprzętu – formularz cenowy dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę; 4. o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie; 5. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w całości lub w części w zakresie poszczególnych części zamówienia, jak również w zakresie poszczególnego rodzaju Sprzętu; 6. na Sprzęt objęty prawem opcji terminy składania zamówień zostały określone w ust. 1 powyżej; 7. na Sprzęt objęty prawem opcji Wykonawca udzieli gwarancji na takich samych warunkach jak dla zamówienia podstawowego; 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku braku dostępności na rynku modelu sprzętu wskazanego w ofercie złożonej przez Wykonawcę, Sprzęt zamówiony w ramach prawa opcji musi być następcą zaoferowanego modelu o nie gorszych parametrach. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji wiąże się z obowiązkiem Wykonawcy do dokonania dostaw Sprzętu w liczbie, terminach, po cenach i na warunkach określonych zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I – 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100), b) dla części II – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, Bank BGK Oddział w Warszawie nr rachunku 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002, z dopiskiem na przelewie: W tytule przelewu podać numer postępowania. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w § 8 ust. 4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. W przypadku składania dokumentów wymienionych w ust. 3 pkt 2-5 mogą one być złożone przez wykonawcę osobiście w siedzibie zamawiającego w Kancelarii Głównej przy ul. Wiejskiej 10, parter wejście „D” lub przysłane pocztą na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, Wydział Finansowy z dopiskiem: >>Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Zakup wraz z dostarczeniem komputerów typu All In One oraz komputerów osobistych [sygnatura postępowania – ZP.CO-28/2019]<<, z tym zastrzeżeniem, że dokument ten musi wpłynąć do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). 2) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ) zawierające: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Wraz z zobowiązaniem wykonawca przedkłada dokument potwierdzający uprawnienia osoby podpisującej to zobowiązanie do reprezentowania tego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach