Przetargi.pl
Zakup wraz dostawą materiału roślinnego

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz dostawą materiału roślinnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wraz z dostawą roślin kwietnikowych: 1. I dostawa - 1.03.2015 r. do 15.03.2015 r. do Palmiarni Miejskiej 2. II dostawa - 25.03.2015 r. do 24.04.2015 r. do Działu Zieleni MZUK 3. III dostawa - 11.05.2015 r. do 30.06.2015 r. do Działu Zieleni MZUK (5 procent materiału pozostaje u Wykonawcy do dnia 10 lipca 2015 r. - uzupełnienia nasadzeń.) 4. IV dostawa - 1.06.2015 r. do 15.06.2015 r. do Palmiarni Miejskiej 5. V dostawa - 17.08.2015 r. do 28.09.2015 r. do Działu Zieleni MZUK Gliwice 6. VI dostawa - 1.10.2015 r. do 30.10.2015 r. do Działu Zieleni MZUK w ilościach oraz wg gatunków i odmian podanych w ZAŁĄCZNIKU nr 5, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z normą branżową BN-76/9125-01, wybór 1 wraz z dostawą w jedno ze wskazanych miejsc: - Miejski Zarząd Usług Komunalnych w Gliwicach, Dział Zieleni, Gliwice ul. Strzelców Bytomskich 25c lub, - Palmiarnia Miejska w Gliwicach, ul. Fredry 6 Uwaga: Materiał roślinny z III obsady - część roślin ma zmniejszone parametry wielkości ( przeznaczone do obsady przestrzennych konstrukcji kwietnikowych). Dodatkowe wymagania dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych: a) rośliny powinny być jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, b) rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów, wykwitnięte w 50%, dojrzałe technicznie, c) pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, d) stopień rozwoju, wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, e) bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta, wilgotna, f) cały materiał roślinny do obsadzeń powinien być pojemnikowany , Wady niedopuszczalne: a) występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, b) występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, c) uszkodzenia mechaniczne, d) uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, e) zwiędnięcie liści i kwiatów, f) wybiegnięcie roślin. Dostawca zobowiązuje się: 1. Dostarczyć materiał roślinny w ilości i terminie na wskazane miejsce , uzgadniane z Zamawiającym na bieżąco, z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym materiału roślinnego. 2. Rozładować dostarczony materiał roślinny w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Dostarczyć materiał roślinny partiami po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego, w terminie zadeklarowanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zabezpieczyć materiał roślinny w ilości 5% (III obsada) dla każdego gatunku do dnia 10.07.2015 r., na ewentualne uzupełnienia nasadzeń w istniejących kwietnikach, bądź dowóz materiału nie wykorzystanego przy tych nasadzeniach tuż przed dniem 10.07.2015 r. we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 5. Poniesienia kosztów związanych z przetrzymywaniem 5% materiału, do dnia 10.07.2015 r., i zapewnienia dostawy materiału o odpowiedniej wielkości i wyglądzie roślin dosadzanych zgodnych z tymi wcześniej obsadzonymi na kwietnikach które będą uzupełniane. 6. Przewozić rośliny specjalistycznym środkiem transportu, przystosowanym do tego celu oraz zapewniającym sprawny rozładunek. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas dostawy od godziny zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach