Przetargi.pl
Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca .

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. 3-go Maja 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2666297, 2664476
  • Data zamieszczenia: 2016-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    ul. 3-go Maja 11 11
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 032 2666297, 2664476
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca . Przedmiot zamówienia wg kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień 03.12.11.00- 6 Żywe rośliny, bulwy, korzenie,sadzonki i rozsady 03.44.10.00- 3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty zgodnie z: A. normami : BN-76/ 9125- 01 rośliny kwietnikowe jednoroczne i dwuletnie BN-71/ 9124- 02 materiał kwiaciarski - byliny BN-72/ 9128- 01 cebule, bulwy , kłącza i korzenie roślin ozdobnych B. Wymagania dotyczące materiału roślinnego: - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinna być charakterystyczna dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian - rośliny powinny być w I wyborze, rozkrzewione, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 % - rośliny powinny być zahartowane w pełni turgoru - materiał części 1 ,3 wykazu powinien być w doniczkach, materiał części 2 i 3 wykazu powinien być przed dostawą wyjęty z doniczek lub dostarczony w doniczkach wg ustaleń. - materiał części 4 wykazu powinien być w opakowaniach jednostkowych w siatkach lub w opakowaniach tekturowych - każda partia materiału powinna być oznaczona wyraźną etykietą z oznaczeniem gatunku i liczby sztuk roślin. C. Wady niedopuszczalne roślin: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni - wybiegnięcie roślin. D. Transport materiału roślinnego - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem) E. Termin wykonania zamówienia Terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych kwiatów ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego emailem lub faxem z 24-godzinnym wyprzedzeniem. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający. Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę kwiatów zastrzega sobie możliwość określenia koloru kwiatów zamawianego materiału roślinnego. Materiał roślinny zamówiony na dany termin przez Zamawiającego należy dostarczyć jednorazowo w godzinach porannych w wyznaczonym dniu do godz.7:00. CZĘŚĆ 1- OBSADZENIE GAZONÓW RAZEM:7 500 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.05.2016r. do 15.06.2016r. CZĘŚĆ 2 - OBSADZENIE KWIETNIKÓW - kwiaty rabatowe RAZEM:86 000 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.05.2016r. do 31.06. 2016r. CZĘŚĆ 3 - OBSADZENIE KWIETNIKÓW i GAZONÓW - jesienne RAZEM:27 000 szt. Termin wykonania zamówienia poz. 1 od 07.10.2016r. do 18.10.2016r. poz. 2-3 od 01.09.2016r. do 15.09.2016r. CZĘŚĆ 4 - CEBULE KWIATOWE RAZEM:10 600 szt Termin wykonania zamówienia od 15.09.2016 do 18.10.2016 CZĘŚĆ 5 - Wczesnowiosenne obsadzenie gazonów i kwietników RAZEM:2 000 szt Termin wykonania zamówienia od 21.03.2016 do 20.04.2016r. 1. Wymagania co do przedmiotu zamówienia: 1.1 Zamawiający może wyrywkowo dokonywać kontroli jakości dostarczonej partii materiału roślinnego. 2. Charakterystyka zamówienia: 2.1. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w postępowaniu. 2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.3 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.4 Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2.5 Wykonawca winien zatrudniać osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz dysponować niezbędnym sprzętem 2.6 Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy mogą zrealizować zamówienie, forma prowadzonej działalności nie ma znaczenia. 2.7 Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia wymagane do realizacji zamówienia. 2.8 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność dostawy z normami jakościowymi i warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia , 2.9 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 2.10Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem Wykonawcy, 2.11Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zamówienia, 2.12Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia, 2.13Uzasadnione reklamacje dotyczące złej jakości części lub całości dostarczonej partii materiału roślinnego winny być rozpatrzone w dniu ich zgłoszenia, Wymiana wadliwego materiału zostanie dokonana najpóźniej w dniu następnym, 2.14Dostawa następować winna transportem Wykonawcy i na jego wyłączny koszt sukcesywnie według składanych zapotrzebowań, w terminach podanych w SIWZ, 2.15Dowóz materiału roślinnego odbywać się będzie o umówionym czasie i na umówione miejsce w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie materiału pod względem ilości, gatunku i odmiany, 2.16Odbiór przez Wykonawcę skrzynek po kwiatach najpóźniej drugiego dnia od zgłoszenia. WYMAGANIA OGÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. Wykonawca dostarczy zamówiony materiał roślinny na własny koszt do Zespołu Budowy i Konserwacji Terenów Zieleni Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych ; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ). Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w następnym dniu po informacji (zamówieniu) faxem , emailem lub telefonicznie od Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie : -możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia,co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania. - możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem materiału roślinnego , przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym - dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadkach uzasadnionych koniecznością realizacji nowego zadania , zamawianie innego asortymentu, materiału roślinnego wg rozliczenia indywidualnego. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie dla poszczególnych części zamówienia wg potrzeb Zamawiającego od dnia 21.03.2016r. do 18.10.2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach