Przetargi.pl
Zakup wozu bojowego dla OSP Czarnów

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 022 7258552
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7258005, 7259035, 7258452, fax. 022 7258552
    REGON: 00053904100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wozu bojowego dla OSP Czarnów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące warunki: - Data produkcji - powyżej 2004 r. - napęd - 6 x 4 - silnik - diesel o mocy min. 300 KM - skrzynia biegów - manualna - abs - ilość miejsc - min. 3 - autopompa z niskim i wysokim ciśnieniem - zbiornik wody o pojemności min. 5000 l - zbiornik środka pianotwórczego min, 500 l - wyposażenie w sygnalizację świetlną i dźwiękową - agregat prądotwórczy - zamontowany radiotelefon z anteną - klimatyzacja kabiny - pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - samochód musi posiadać komplet dokumentów, aktualne badanie techniczne, a także homologację na zabudowę pojazdu, musi być wolny od wad ukrytych (zespoły i podzespoły pojazdu) i bezwypadkowy - w przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą Rzeczpospolitej Polskiej, samochód musi posiadać komplet dokumentów i być w pełni przygotowany, do zarejestrowania go na terenie kraju
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. Złożą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków; zgodnie z treścią zawartą w pkt 8 niniejszej SIWZ Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do SIWZ, zał. nr 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 3. min. 6 zdjęć pojazdu (ujęcia z przodu, z boków, z tyłu oraz 2 ujęcia wnętrza pojazdu) zał. nr 4. Zestawienia parametrów samochodu - zał. nr 2 do SIWZ zał. nr 5. W przypadku zarejestrowania pojazdu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie: dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu (jeżeli była wydana) zał. nr 6. W przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą kopie: dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu (jeżeli była wydana), dokumentów celnych - potwierdzone za zgodność z oryginałem i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach