Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wózka akumulatorowego dla potrzeb Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wózka akumulatorowego dla potrzeb Wydziału Wydawnictw i Poligrafii CO KPRM. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341300007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 2 dostawy wózków akumulatorowych o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł każda dostawa. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; 1.2. wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 dostawy wózków akumulatorowych o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł każda dostawa, wraz z podaniem opisu dostaw, dat wykonania, nazwę podmiotu na rzecz którego dostawa była wykonywana oraz wartości. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu mechanicznego na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o.
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa fabrycznie nowego pojazdu mechanicznego na potrzeby Spółki SINEVIA Sp. z o. o.
Dodano: 2016-06-22 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa dwóch nowych samochodów ciężarowych i jednego nowego samochodu dostawczego typu Furgon do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 2 części
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa samochodu osobowego typu van, 8-osobowego dla Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego
Dodano: 2016-03-31 - 06/P/2016 Dostawa dwóch nowych samochodów ciężarowych i jednego nowego samochodu dostawczego typu Furgon do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 2 części
Dodano: 2016-03-10 - 01/P/2016 Dostawa dwóch nowych samochodów ciężarowych i jednego nowego samochodu dostawczego typu Furgon do Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 2 części
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego, D.M.C. do 3,5t
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
Dodano: 2015-09-07 - Dostawa 3 samochodów osobowych typu FURGON i 2 samochodów ciężarowych w podziale na 2 Zadania
Dodano: 2015-08-12