Przetargi.pl
Wykonywanie usług stałej konserwacji oraz doraźnych napraw dźwigów (nr sprawy 8/2009/ZP)

Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON) ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A)
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6871745, 6871812 , fax. 022 6871030, 6870413
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Ministerstwa Obrony Narodowej (ZO MON)
    ul. Puławska 4/6 (wejście od ul. Rakowieckiej 2A)
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6871745, 6871812, fax. 022 6871030, 6870413
    REGON: 00066533700036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomon.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo pomocnicze Ministerstwa Obrony Narodowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usług stałej konserwacji oraz doraźnych napraw dźwigów (nr sprawy 8/2009/ZP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług stałej konserwacji dźwigów oraz podejmowanie doraźnych napraw dźwigów zainstalowanych w obiektach administrowanych przez Zakład Obsługi MON. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane w na terenie Warszawy pod adresami: ul. Rakowiecka 4A, ul. Puławska 4/6, ul. Klonowa 1, Al. Niepodległości 218, ul. Filtrowa 2/4, ul. Lekarska 25, ul. Nowowiejska 29 i 33. Szczegółowy wykaz dźwigów stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Kod numeryczny wg wspólnego słownika zamówień (CPV): 50531400-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie: Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1) złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, 2) akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) skieruje do realizacji zamówienia pracowników posiadających stosowne certyfikaty lub inne dokumenty stwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, 5) spełnia wymogi w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dn. 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), a mianowicie: a) dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych, b) pracownicy skierowani do wykonywania zamówienia będą posiadali poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli poufne wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Ofertę z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Może to być kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na wzorze wg zał. nr 6. Osoby wskazane w wykazie muszą posiadać stosowne certyfikaty lub inne dokumenty stwierdzające uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia. Dokumenty stwierdzający posiadanie tych uprawnień należy obowiązkowo dołączyć do składanej oferty. Może to być kserokopia tego dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenie pisemne, że Wykonawca dysponuje Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych podpisane przez Wykonawcę i Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 8. Odpowiednie dokumenty wydane przez służby ochrony państwa potwierdzające, że Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych został przeszkolony w zakresie ochrony informacji niejawnych, którymi są: 1) Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, 2) Aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dla pełnomocnika ochrony przeprowadzone przez służby ochrony państwa, o którym mowa w art. 54 ust. 2 pkt. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych, 3) Aktualne zaświadczenie o szkoleniu uzupełniającym pełnomocników ochrony, o którym mowa w art. 54 ust. 3a ustawy o ochronie informacji niejawnych. 9. Oświadczenie pisemne, że w dniu podpisywania umowy osoby skierowane do wy-konania zamówienia będą posiadały poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnej o klauzuli poufne wydane przez Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych. 10. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zomon.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach