Przetargi.pl
Zakup wanny do hydroterapii w ramach zadania pn.: Krobskie Centrum Usług Społecznych

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63-840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63-840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wanny do hydroterapii w ramach zadania pn.: Krobskie Centrum Usług Społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest dostawa i montaż wanny do hydroterapii w budynku Krobskiego Centrum Usług Społecznych w Krobi przy ul. Powstańców Wlkp. 103 a, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura do kapitału ludzkiego, działanie 9.1. Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura społeczna. OPIS URZĄDZENIA: -urządzenie przeznaczone do przeprowadzenia terapii z zakresu: *masażu wirowego (min. 25 dysz wodnych rozmieszczonych w strefach: stopy-łydki, uda, plecy); *masażu podwodnego za pomocą bicza wodnego z funkcją regulowania ciśnienia strumienia wody; *masażu perełkowego z ozonem przez system otworów w dnie wanny; - wanna w kształcie prostokąta o wymiarach: 210-220 cm x 80-90 cm x 80-90 cm; - pojemność zabiegowa 150-280 l; -zasilanie 230V/50 Hz; - wanna wykonana z akrylu koloru białego ergonomicznie wyprofilowana; - system automatycznego napełniania wodą i opróżniania wanny; - system dezynfekcji i odkamieniania; - blokada pracy wanny „na sucho”; - panel sterowania pracą wanny; - czujniki mierzące temperaturę wody podczas zabiegu oraz grzałka podtrzymująca temperaturę podczas zabiegu; -funkcja ciepłego i zimnego prysznica; - stopnie antypoślizgowe do wanny z poręczą; - Wykonawca winien dostarczyć na urządzenie instrukcję obsługi i gwarancję w języku polskim. Zamieszczone dane przedmiotu zamówienia mają charakter przykładowy. Dopuszcza się zastosowanie produktu o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkim pozycjom niniejszego wykazu wyposażenia zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzenia nie gorszego niż opisywane, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane lub lepsze Wykonawca udzieli rękojmi na okres 24 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44411200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy dołączyć do oferty). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII Formularz Ofertowy Oświadczenie RODO – załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną