Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Przedszkolu w Baranowie, ul Jana Pawła II nr 2A”.

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 627 810 400, , fax. 627 810 405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Przedszkolu w Baranowie, ul Jana Pawła II nr 2A”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy przedszkolu w Baranowie, ul Jana Pawła II nr 2A, działka nr 1510/6 na cele rekreacyjne i wypoczynkowe wraz z montażem urządzeń zabawowo – sprawnościowych, nasadzeniem roślinności oraz ogrodzeniem. Teren objęty opracowaniem znajduje się w gminie Baranów, województwo wielkopolskie. Lokalizacja inwestycji Teren objęty zagospodarowaniem o powierzchni ok. 2800m2 zabudowany jest jednokondygnacyjnym budynkiem, w który znajduje się przedszkole. Nieruchomość zlokalizowana jest przy skrzyżowaniu ul. Jana Pawła II i ul. Przy Torach. Od wschodu teren graniczy z boiskiem wielofunkcyjnym. Planowane zagospodarowanie Zagospodarowanie terenu będzie polegało na przeorganizowaniu placu zabaw z wykorzystaniem istniejących urządzeń zabawowych w taki sposób, po uprzednim demontażu i przeniesieniu we wskazane w projekcie miejsce i wykonaniu pod nimi wylewanej gumowej nawierzchni bezpiecznej. Wykonaniu elementów małej architektury – donic wykonanych z gabionów wypełnionych kolorową, bezfazową kostką betonową typu holland, które umożliwią zlikwidowanie skarp wokół budynku. Zmianie ulegną podesty wejściowe do sal oraz wykonane zostaną trawiaste rampy umożliwiających swobodne zejście na trawniki okalające budynek. Cały teren zostanie na nowo ukształtowany, tj. podniesiony miejscami o 20cm i wyrównany. Ponadto pod wskazanym urządzeniami ułożone zostaną zielone maty przerostowe. Wzdłuż ul. Przy Torach pomiędzy istniejącym żywopłotem posadzone zostaną klony pospolite. Na pozostałym terenie wykonany zostanie nowy trawnik, który podobnie jak rośliny podlewany będzie przez przewidziany do wykonania system automatycznego nawadniania. Zakres prac do wykonania będzie obejmował mim.: a) Demontaż i zabezpieczenia urządzeń zabawowych. b) Demontaż ogrodzeń które zostaną ponownie zainstalowane po niwelacji terenu. c) Demontaż ławek i koszy na śmieci. Ponowna instalacja po niwelacji terenu. d) Rozebranie obrzeża ok 95 mb. oddzielającego trawnik od żywopłotu. Ponowna instalacja po niwelacji terenu. e) Rozebranie schodów i podestów (2 szt.) prowadzących do sal oraz schodów na taras (2 szt.). f) Wykopanie i zabezpieczanie 8 szt. drzew liściastych o obwodzie ok 10-12cm oraz 30 szt. krzewów iglastych z żywopłotu (żywotnik zachodni wys. ok 150cm) i posadzenie ich we wskazanych miejscach po niwelacji terenu. Zasadność przesadzenia żywotników zostanie określona na etapie niwelacji terenu. g) Zebranie i wywiezienie darniny. Warstwa ok 10cm, powierzchnia 820m2. h) Zebranie do ponownego wykorzystania piachu z istniejącego placu zabaw o powierzchni ok 300m2. i) Wykorytowanie terenu pod nawierzchnie bezpieczną, warstwa ok. 10-15cm, powierzchnia 310m2. j) Wykonanie systemu automatycznego nawadniania zgodnie ze specyfikacją. k) Elementy małej architektury: • Wykonanie stopni na taras i do sal oraz stopni trawnikowych z betonowych elementów prefabrykowanych 100x35x15cm. • Uzupełnienie podestów kostką betonową według specyfikacji. • Wykonanie fundamentu pod gabiony wraz z instalacją kotew zalecanych przez producenta. • Montaż (skręcenie) i ustawienie gabionów zgodnie z projektem. • Wypełnienie gabionów bezfazową kostką betonową typu Holland 6x10x20cm. l) Wypełnienie ziemią urodzajną donic na wysokość 7cm poniżej górnej krawędzi. m) Przygotowanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczną. n) Zainstalowanie urządzeń zabawowych placu zabaw zgodnie z projektem zagospodarowania terenu. o) Wykonanie 310 m2 nawierzchni bezpiecznej p) Nawiezienie i rozplanowanie ziemi urodzajnej, warstwa ok 10cm. q) Rozścielenie siatki przeciwko kretem, przykrycie 10cm warstwą ziemi. Powierzchnia 800m2. r) Ułożenie 160m2 zielonych mat przerostowych 1x1,5 wg zaleceń producenta. s) Ułożenie wzdłuż gabionów obrzeża z bezfazowej kostki betonowej typu holland. t) Sadzenie roślin. Tawuła brzozolistna ‘Tor’- 95szt., Pięcornik ‘Lovely Pink’, - 113 szt., Szałwia ‘ Sensation Comact Deep Blue’ – 60szt., Klon pospolity ‘Globosum’ – 20szt. u) Rozścielenie agrowłókniny 50g/m2 na rabatach roślinnych. Powierzchnia 240m2. v) Ściółkowanie rabat wg specyfikacji : drobną korą sosnową na grubość 6cm i grysem granitowym frakcja 8-16mm na grubość 6cm. w) Wysianie trawnika, powierzchnia 742m2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych oraz certyfikatów oferowanych urządzeń / urządzeń linowych. Karty katalogowe powinny zawierać wizualizację, wymiary oraz opis techniczny oferowanego urządzenia. Certyfikat powinien być wydany przez uprawnioną do tego jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację PCA (Polskie Centrum Akredytacji) i powinien być zgodny z aktualną normą PN EN 1176-1:2009, PN EN 1176-3:2009 oraz PN EN 1176-11:2014-11. 2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi, 2) pielęgnację materiału roślinnego polegającą min na nawożeniu, przycinaniu, odchwaszczaniu, koszeniu oraz nadzór nad prawidłowym nawadniam terenów zielonych w okresie dwóch lat licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają: 1) SIWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują), 2) Dokumentacja projektowa, 3) Przedmiary robót. 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004 z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.10.2020 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach