Przetargi.pl
Zakup w systemie ratalnym ambulansu typu c wraz z wyposażeniem medycznym

Szpital Średzki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 854 032 , fax. 612 853 645
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Sp. z o.o.
    ul. Żwirki i Wigury 10
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 612 854 032, fax. 612 853 645
    REGON: 30856000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup w systemie ratalnym ambulansu typu c wraz z wyposażeniem medycznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w systemie ratalnym ambulansu typu c wraz z wyposażeniem medycznym na potrzeby Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej. Opis parametrów technicznych pojazdu w zakresie bazowym oraz sanitarnym określony został w załączniku nr 1a do SIWZ. Wraz z ambulansem Zamawiający oczekuje dostarczenia sprzętów medycznych: urządzenia do mechanicznej kompresji klatki piersiowej (1 sztuka); defibrylator dwufazowy przenośny z monitorem wielofunkcyjnym (1 sztuka); nosze główne (1 sztuka); krzesełko transportowe (1 sztuka). Parametry techniczne dla wskazanych sprzętów określone zostały w załączniku nr 1b do SIWZ. Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem medycznym nastąpi w ramach systemu ratalnego. Warunki płatności rat określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Okres gwarancji dla ambulansu wynosi minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów, okres gwarancji dla perforacji nadwozia minimum 60 miesięcy; okres gwarancji dla sprzętów medycznych minimum 12 miesięcy. Okres gwarancji na wszystkie elementy liczony jest od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. . 4. Wykonawca zobowiązany jest założyć dokument - Paszport aparatu - dla każdego urządzenia, wymagającego paszportu. 5. Dostarczony ambulans i sprzęt musi być w pełni nowy i nieużywany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna, rok produkcji 2017. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej. 7. Wykonanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: - dla ambulansu: kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji dla pojazdu bazowego i skompletowanego (po zabudowie), instrukcję obsługi pojazdu, książkę obsług przeglądów pojazdu, kartę gwarancyjną pojazdu, deklarację zgodności lub certyfikat CE, dokumenty umożliwiające rejestrację oraz eksploatację pojazdu, - dla sprzętów medycznych: instrukcja obsługi w języku polskim, deklaracja zgodności lub certyfikat CE. Deklarację zgodności lub certyfikat CE należy złożyć wraz z ofertą. Pozostałe dokumenty wraz z przedmiotem zamówienia. 9. Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu użytkowania ambulansu oraz sprzętów medycznych dla personelu wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu dla zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą; - Uzupełniony dokument: Parametry techniczne ambulansu oraz Parametry techniczne sprzętu medycznego (Załącznik nr 1a i 1b do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach