Przetargi.pl
Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(61)2973600 , fax. +48(61)2960079
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 2
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48(61)2973600, fax. +48(61)2960079
    REGON: 00030660900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C wraz z wyposażeniem. 2. WYMAGANIA UŻYTKOWO – TECHNICZNE AMBULANSU TYPU C. 1) Zamawiający wymaga by oferowany pojazd był fabrycznie nowy, z roku produkcji 2020. 2) Ambulans ma spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN-EN 1789 typ ambulansu C (lub normy równoważnej) w zakresie odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania. 3) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania warunków gwarancji ambulansu opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 4) Wykonawca podtrzymuje do spełnienia ogólne warunki gwarancji na pojazd bazowy wydane przez producenta pojazdu. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania w okresie gwarancji przeglądów i napraw zgodnych z instrukcją obsługi producenta ambulansu, 6) wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań w celu usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 48 godzin w dni robocze od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego i udostępnienia przedmiotu zamówienia; 7) wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zastępczego ambulansu na czas naprawy trwającej dłużej niż 7 dni roboczych na koszt wykonawcy; 8) w przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element zamówienia na nowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, który zawiera szczegółową specyfikację materiałów eksploatacyjnych oraz wymagania użytkowo – techniczne pojazdu i sprzętu medycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na dzień składania do oferty należy złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) – załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) – załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z wymogami SIWZ, 6) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 7) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach