Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
- Data zamieszczenia: 2016-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Ul. Komunalna 31
33100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 14 625 82 09
REGON: 12283026000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup w formie leasingu operacyjnego używanej ładowarki przegubowej z opcją wykupu dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej ładowarki przegubowej dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie. 2. Zamówienie obejmuje zakup w formie leasingu operacyjnego używanej ładowarki przegubowej o następujących parametrach technicznych: - Rok produkcji: min. 2004 r., - Masa całkowita: min. 20000, max. 24000 kg - Moc silnika: min. 150 KW - Szerokość łyżki: min. 2,5 mm, max. 3 mm - Pojemność łyżki: min. 3 m3 , max. 4 m3 - Promień skrętu: min. 6 m, max 7 m - Wyposażenie: kabina pojazdu klimatyzacja, ogrzewana z fotelem amortyzowanym, - liczba przepracowanych godzin max.18000 mtg - Układ centralnego smarowania - Stopień zużycia ogumienia max 10% 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. Komunalnej 31 w Tarnowie własnym staraniem i na własny koszt w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 4. Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji, BHP przedmiotu dostawy. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną. Fakt dokonania szkolenia zostanie potwierdzony protokołem. 5. W zakres obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, składających się na przedmiot niniejszego zamówienia, wchodzi również udzielenie Zamawiającemu gwarancji rozruchowej min. 1 miesiąc na zaoferowany i dostarczony Zamawiającemu do korzystania w ramach leasingu pojazd. 6. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego: a) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy , b) Raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem, opartym na wskaźniku WIBOR 1 M, c) Raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych; d) Opłata wstępna 30 % wartości netto przedmiotu leasingu; e) Opłata końcowa 1 % wartości netto przedmiotu leasingu; f) Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów; g) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu z prawem do pierwokupu; h) waluta leasingu - PLN; i) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 7. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI: a) Termin realizacji: Okres leasingowania: 36 miesięcy licząc od terminu podpisania umowy. Termin dostawy kompletnego przedmiotu leasingu do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. b) Opłata inicjalna w wysokości 30 % ceny netto nabycia pojazdu przez Wykonawcę (leasingodawcę). Opłata inicjalna zostanie uiszczona niezwłocznie po podpisaniu umowy leasingowej w terminie nie później niż do 31.12.2016 r. c) Zamawiający przewiduje 36- miesięczny okres leasingu, w którym miesięczne raty leasingowe są ustalane ze zmiennym oprocentowaniem. Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty. d) Opłata końcowa 1 % - wartości przedmiotu leasingu. e) Opata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingu poczym zostanie podpisana umowa kupna – sprzedaży przenosząca własność pojazdu Wykonawcy (leasingodawcy) na podmiot wskazany przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia wystawienia stosownej faktury VAT. f) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (leasingodawca). 7. Warunki dostawy przedmiotu leasingu: a) dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron; b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w całości najpóźniej do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. c) Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu w przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę terminu określonego w ofercie Wykonawcy; d) za datę przekazania przedmiotu leasingu przyjmuje się dzień podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron protokołu odbioru, który zostanie sporządzony w miejscu odbioru przedmiotu leasingu (siedziba Spółki), e) do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (przekazanie dowodu rejestracyjnego wraz z pozostałymi dokumentami) odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu leasingu jest po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego jednego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego typu śmieciarka – rok produkcji 2024
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego pojazdu wolnobieżnego z funkcją zamiatarki i pługopiaskarki
Dodano: 2024-05-05 - Dostawę używanego samochodu ciężarowego śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2021-02-18 - Dostawę używanego samochodu ciężarowego śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2021-01-25 - „Dostawę używanego samochodu ciężarowego śmieciarki w formie leasingu operacyjnego”
Dodano: 2020-12-21 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)”
Dodano: 2020-11-19 - „Dostawę używanego samochodu ciężarowego śmieciarki w formie leasingu operacyjnego”
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego kompaktowej zamiatarki ulicznej
Dodano: 2020-07-22 - „Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego wraz z urządzeniem bramowym”
Dodano: 2020-06-10