Przetargi.pl
Zakup w formie leasingu operacyjnego dwóch nowych ciągników komunalnych z osprzętem, a także zamiatarki ciągnikowej i nożyc do żywopłotów, z opcją wykupu dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2016-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup w formie leasingu operacyjnego dwóch nowych ciągników komunalnych z osprzętem, a także zamiatarki ciągnikowej i nożyc do żywopłotów, z opcją wykupu dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego dwóch nowych ciągników komunalnych z osprzętem, a także zamiatarki ciągnikowej i nożyc do żywopłotów, z opcją wykupu dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie”. 2. Zamówienie podzielono na 4 części kolejno obejmujące: Część 1 zakup w formie leasingu operacyjnego nowego ciągnika komunalnego z osprzętem o następujących parametrach technicznych: 1) Ciągnik o następujących danych technicznych:  Silnik: czterocylindrowy,  Paliwo: diesel,  Moc: min. 30 km max 50 km,  Skrzynia biegów: mechaniczna,  WOM: z przodu oraz z tyłu,  TUZ: z przodu oraz z tyłu,  Napęd: 4x4 rozłączany,  Instalacja hydrauliki roboczej o wydajności min. 15 ltr/min.  Gniazda hydrauliczne: min. 2 pary z tyłu, min. 1 para z przodu,  Oświetlenie robocze zgodne z przepisami Ruchu Drogowego,  Kabina z ogrzewaniem,  Masa wraz z kabiną do 1300 kg. 2) ciągnik wyposażony będzie w następujący osprzęt: a) Pług o następujących parametrach:  Pług odśnieżny łamany z gumą zgarniającą regulowany hydraulicznie,  Szerokość robocza: do 150 cm, b) Posypywarka piasku i soli o następujących parametrach:  Możliwość rozsypu materiałów zbrylonych,  Podłoga wibracyjna,  Bezstopniowa regulacja wysypu,  Mocowanie uniwersalne ciągnikowe,  Poj. Zbiornikowa: min. 350 ltr,  Szerokość robocza: min. 100 cm,  Zapotrzebowanie mocy: min 19 km  Masa do 150 kg c) Kosiarka samozbierająca o następujących parametrach:  Wysyp wysoki sterowany hydraulicznie min. 130 cm,  Regulacja wysokości koszenia- na wałku podporowym i przednich kołach,  Wałek WOM,  Oświetlenie tylne do poruszania się po drogach publicznych,  Możliwość założenia noży stalowych wraz z zestawem do wertykulacji,  Masa własna max. 400 kg  Zapotrzebowanie mocy 25 km Część 2 zakup w formie leasingu operacyjnego nowego ciągnika komunalnego z osprzętem o następujących parametrach technicznych: 1) Ciągnik o następujących danych technicznych:  Silnik: czterocylindrowy,  Paliwo: diesel,  Moc: min. 30 km max 50 km,  Skrzynia biegów: mechaniczna,  WOM: z przodu oraz z tyłu,  TUZ: z przodu oraz z tyłu,  Napęd: 4x4 rozłączany,  Instalacja hydrauliki roboczej o wydajności min. 15 ltr/min.  Gniazda hydrauliczne: min. 2 pary z tyłu, min. 1 para z przodu,  Oświetlenie robocze zgodne z przepisami Ruchu Drogowego,  Kabina z ogrzewaniem,  Masa wraz z kabiną do 1300 kg. 2) ciągnik wyposażony będzie w następujący osprzęt: a) Pług o następujących parametrach:  Pług odśnieżny łamany z gumą zgarniającą regulowany hydraulicznie,  Szerokość robocza: do 150 cm, b) Posypywarka piasku i soli o następujących parametrach:  Możliwość rozsypu materiałów zbrylonych,  Podłoga wibracyjna,  Bezstopniowa regulacja wysypu,  Mocowanie uniwersalne ciągnikowe,  Poj. Zbiornikowa: min. 350 ltr,  Szerokość robocza: min. 100 cm,  Zapotrzebowanie mocy: min 19 km  Masa do 150 kg c) Kosiarka samozbierająca o następujących parametrach:  Wysyp wysoki sterowany hydraulicznie min. 130 cm,  Regulacja wysokości koszenia- na wałku podporowym i przednich kołach,  Wałek WOM,  Oświetlenie tylne do poruszania się po drogach publicznych,  Możliwość założenia noży stalowych wraz z zestawem do wertykulacji,  Masa własna max. 400 kg  Zapotrzebowanie mocy 25 km Część 3 zakup w formie leasingu operacyjnego jednej zamiatarki ciągnikowej o następujących parametrach technicznych:  Szerokość robocza min. 150 cm  Pojemność zbiornika min. 1800 litrów,  Szczotka zbierająca – 4 elementy płaskie,  2 przednie koła do regulacji wysokości pracy,  Mocowanie na TUZ kat.1,  Wysyp zbiornika sterowany hydraulicznie,  Zapotrzebowanie mocy 15/20 KM. Część 4 zakup w formie leasingu operacyjnego jednych nożyc do żywopłotów o następujących parametrach technicznych:  Pionowa listwa tnąca min. 180 cm  Regulacja zakresu pracy (hydrauliczna)  w poziomie i w pionie Pozioma listwa tnąca min. 150 cm Regulacja zakresu pracy  w poziomie hydrauliczna  w pionie mechaniczna Własna niezależna instalacja zasilania hydraulicznego mocowania na tylny TUZ i napędzana od wałka WOM 3. WYMOGI WSPÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: 1) Oferowany sprzęt muszą posiadać aktualną homologację UE. 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kąpielowej 4b we własnym zakresie tj. własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3) Wraz z urządzeniami Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Normą. 4) Do przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełną dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części osprzętu w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego), kartę gwarancyjną w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 5) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z oferowanym sprzętem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 6) Oferowany sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia winny być wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016. 7) W ramach dostawy Wykonawca przeprowadzi na terenie siedziby Zamawiającego szkolenie wyznaczonych osób w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia. 8) Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 24 miesiące gwarancji na zaoferowany sprzęt. Okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny oferty. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii (usterek) w tym obejmujące dojazd serwisanta, transport przedmiotu sprzedaży do jego siedziby i z powrotem oraz wymianę materiałów i części (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi Wykonawca. Wszystkie zastosowane w trakcie realizacji uprawnienia wynikające z gwarancji części mają być oryginalne i fabrycznie nowe. 9) W dniu odbioru sprzętu zostanie sporządzony pisemny protokół odbioru. 10) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14) Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować dostawę aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 15) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 17) Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie i traktowana jako odrębne postępowanie. 18) Na każdą część zamówienia Zamawiający zawrze odrębną umowę. 19) Zamówienie może być realizowane z udziałem podwykonawców. 20) Wykonawca, wykonujący przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawcy/ów, ponosi pełną odpowiedzialność za ich działanie lub zaniechanie działania, jak za swoje własne działania. 21. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego dla części 1, części 2 i części 4 zamówienia: a) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy , b) Raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem, opartym na wskaźniku WIBOR 1 M, c) Raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych; d) Opłata wstępna 30 % wartości netto przedmiotu leasingu; e) Opłata końcowa 20 % wartości netto przedmiotu leasingu; f) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu z prawem do pierwokupu; g) waluta leasingu - PLN; h) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 22. Termin realizacji i warunki płatności dla części 1, części 2 i części 4 zamówienia: a) Termin realizacji: Okres leasingowania: 36 miesięcy licząc od terminu podpisania umowy. Termin dostawy kompletnego przedmiotu leasingu do 31.01.2017 roku. b) Opłata inicjalna w wysokości 30 % ceny netto nabycia pojazdu przez Wykonawcę (leasingodawcę). Opłata inicjalna zostanie uiszczona niezwłocznie po podpisaniu umowy leasingowej w terminie nie później niż do 31.12.2016 r. c) Zamawiający przewiduje 36- miesięczny okres leasingu, w którym miesięczne raty leasingowe są ustalane ze zmiennym oprocentowaniem. Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty. d) Opłata końcowa 20 % - wartości przedmiotu leasingu. e) Opata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingu poczym zostanie podpisana umowa kupna – sprzedaży przenosząca własność pojazdu Wykonawcy (leasingodawcy) na podmiot wskazany przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia wystawienia stosownej faktury VAT. f) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (leasingodawca). 23. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego dla części 3 zamówienia: a) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 36 miesięcy , b) Raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem, opartym na wskaźniku WIBOR 1 M, c) Raty leasingowe: 35 równych rat leasingowych; d) Opłata wstępna 30 % wartości netto przedmiotu leasingu; e) Opłata końcowa 1 % wartości netto przedmiotu leasingu; f) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu z prawem do pierwokupu; g) waluta leasingu - PLN; h) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego 24. Termin realizacji i warunki płatności dla części 3 zamówienia: a) Termin realizacji: Okres leasingowania: 36 miesięcy licząc od terminu podpisania umowy. Termin dostawy kompletnego przedmiotu leasingu do 31.01.2017 roku. b) Opłata inicjalna w wysokości 30 % ceny netto nabycia pojazdu przez Wykonawcę (leasingodawcę). Opłata inicjalna zostanie uiszczona niezwłocznie po podpisaniu umowy leasingowej w terminie nie później niż do 31.12.2016 r. c) Zamawiający przewiduje 36- miesięczny okres leasingu, w którym miesięczne raty leasingowe są ustalane ze zmiennym oprocentowaniem. Wartość wszystkich opłat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Część odsetkowa raty leasingowej ulega obniżeniu w przypadku spadku stopy WIBOR 1 M i podwyższeniu w przypadku wzrostu stopy WIBOR 1M w stosunku do jej poziomu przyjętego do kalkulacji ceny oferty. d) Opłata końcowa 1% - wartości przedmiotu leasingu. e) Opata za wykup zostanie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingu poczym zostanie podpisana umowa kupna – sprzedaży przenosząca własność pojazdu Wykonawcy (leasingodawcy) na podmiot wskazany przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia wystawienia stosownej faktury VAT. f) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (leasingodawca). 25. Warunki dostawy przedmiotu leasingu dla wszystkich części zamówienia: a) dokumentem stwierdzającym wykonanie dostawy będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron; b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w całości najpóźniej do 31.01.2017 roku. c) Zamawiający ma prawo odmowy odbioru przedmiotu leasingu w przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę terminu określonego w ofercie Wykonawcy; d) za datę przekazania przedmiotu leasingu przyjmuje się dzień podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron protokołu odbioru, który zostanie sporządzony w miejscu odbioru przedmiotu leasingu, e) do momentu przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia (przekazanie dowodu rejestracyjnego wraz z pozostałymi dokumentami) odpowiedzialność z tytułu utraty lub uszkodzenia przedmiotu leasingu jest po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66114000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach